• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tolle83

Godmorgon tjejer! Nu har morgon-illamåendet även nåt mig. Trodde igår att de bara var tillfälligt.. Men nej.
    Inatt vaknade jag vid 2 tiden och mådde skitilla. Trodde ja behövde gå upp o kräkas, men ja klarade mig!
    Bara jag slipper illamåendet under dagen..

• enutavmiljoner

Godmorgon! Det verkar som om att de flesta har symtom som illamående här inne, jag är i vecka sex, (5+3) och mår inte ett dugg illa.. Bör man vara orolig för detta? Har varit gravid innan vilket slutade i en abort i v.9 och då mådde jag så fruktansvärt illa, var känslig för lukt osv. Nu; ingenting. Skumt!

• Ntme

*tassar in väldigt försiktigt*

Hej här kommer jag!

26år gammal, studerar på universitetet, 2barn sedan tidigare förhållande. Har försökt i 2½år snart och fick hjälp av proffsen som resultetade i en gravidiet och ett MA i vecka 5+1 nu i oktober... Hade ÄL som vanligt och hade en magkänsla i igår  och det resultetade i ett +. Är just nu livrädd för MF el MA och vet inte riktigt vad man kan säga till proffsen.

Maken lugnar ner mig med att OM det hade varit hormoner fr förra graviditeten hade jag aldrig haft ÄL. Kan någon lägga in mig på BF 23/7?   Är i vecka 3+6   

• Lyckliglottad

Grattis till alla nykomlingar Nu bakas det i mångas magar

• Lyckliglottad

Någon här inne som har Facebook? Tänkte göra en grupp för oss med BF juli/augusti så kan man följas där med bara vi som är med i gruppen som kan se vad som skrivs och sägs

Någon som vill haka på?

• Älskadelillaliv

Gärna .
    Usch vad tråkigheter det har hänt i denna tråd. Lider med er alla. De skulle inte få hända någon. Kram till er.

• saaara23
    Lyckliglottad skrev 2011-11-14 10:03:36 följande:

Någon här inne som har Facebook? Tänkte göra en grupp för oss med BF juli/augusti så kan man följas där med bara vi som är med i gruppen som kan se vad som skrivs och sägs

Någon som vill haka på?

Jag vill gärna vara med:)
  • Lyckliglottad
    saaara23 skrev 2011-11-14 10:11:57 följande:
    kul vad heter du på FB så bjuder jag in dig ,
  • Lyckliglottad

Nu har jag startat en grupp på FB vi som är gravida med BF i JULI/AUGUSTI och ingen kan se nånting så länge man själv inte är medlem i guppen. så man behöver inte vara rädd för att någon ska se

• Ntme
    Lyckliglottad skrev 2011-11-14 10:15:04 följande:
    Nu har jag startat en grupp på FB vi som är gravida med BF i JULI/AUGUSTI och ingen kan se nånting så länge man själv inte är medlem i guppen. så man behöver inte vara rädd för att någon ska se
    Det kommer INTE att synas? Är du säker ? Vill gärna..
Svar på tråden Juli bebis 2012