• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tibell

FruSandra
    Stort stort grattis !! När du orkar får du gärna berätta mer om förlossningen..älskar sånt :)
    Njut lite åt oss andra som bara har stora bebisar också ;)

• millifjor

Jag mår ok, mår illa och redan foglossning ð??. Men försöker jobba så länge det går!
    V. 10 nu så det går både fort och segt, haha!
    Hur Går det med nya familjen då Frusandra?

• nilepile89

Hoppas ni mår bra allesammans :) vi mår toppen njuter av tillvaron att blivit 2 barnsmor.

Den 12 februari föddes vår Melvin 4000 g och 52 cm kärlek. Lea gillar sin lillebror pussar och hämtar napp och nappflaska. :)

• FruSandra

Stort grattis nilepile :)

Millifjor hur går de för dej? Hur mår du? O vilken vecka är du i nu?

Juliaannaeva
    Snaaaart är den här :) lycka till!

• millifjor

Det går, illamåendet har iaf släppt men foglossningen är inte direkt kul...gick in i v.15 idag!

• juliaannaeva

Inte skrivit här på vääääldigt länge men nu har Tyra i alla fall blivit storasyster till en liten Valter! 13 mars föddes han 4160 g och 54 lång :)

Men nu väger han redan 9 kg och 70 lång så ingen liten bebis längre :/ har varit en liten jobbig start med två öroninflammationer och ett rejält ljumskbråck som läkarna inte trodde va någon fara för dem trodde inte de låg något ikläm men fel hade dem så när dem öppna så låg de en lång bit i kläm :/ inte konstigt han skrek sig blå! Men nu mår vi bara bra :)

Har denna gruppen någon fb sida!? Håller mer till på fb än familjeliv :)

• Sladdis

Grattis Juliaannaeva! Tråkigt att Valter fick en sån tuff start men skönt att det är ok nu.
    Vi har varandra på Instagram. Därför här inte är så aktivt längre. Om du har insta så är jag "jessikasjostedt".