• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Marno
    Ella Jade skrev 2011-11-12 21:46:35 följande:
    Hepp, får skriva om! Kl tio kom läkare in för nytt UL. Blodsamlingen var lika stor än o hormonhalten hade minskat, så ingen normal grav. Operation bokades och skulle göras om några timmar. Skulle duscha innan o mitt i duschen knackas det på och jag skall iväg på op direkt. Ca 12:30 op jag o vaknade 14 ngngång helt yr i bollen :). Men mådde bra förutom att ja var så trött! Har bra läkekött tack o lov så blöder inget o har inte ngn smärta, stramar åt när jag går bara. Det var utomkveds. Så de tog bort höger äggledare. Tack o lov så var vänster äggledare i utmärkt skick.. PUST!! haft besök hela dagen så knappt hunnit smälta nått. Mår okej nu, trött bara och visst sörjer man o det känns lessamt men försöker verkligen inte älta för mkt o dra ner mig själv i onödan. Finns inget o göra endå. Så nya friska tag! Inväntar mensen som bör komma om 2-4 veckor o sen kör vi igen!! Hoppas de tar sig snabbt!!! Stort tack för er omtanke o ert stöd!! (F)
    Vilken pärs du gått igenom den senaste tiden! Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Mamma0910

Frånochmeddu Grattis till förlovningen :) 

Ella Jade Krya på dig och samla nya krafter <3 

• bevingad

Beklagar Ella Jade!! Men skönt att veta och att allt ändå gick bra! Håller tummarna för att det tar sig snart igen!!

Själv mår jag illa som fan numera när jag äter, kan äta knappt en halv portion utan att bli illamående men äter jag mer är det kört... o jag som är sugen att äta buffén på mongolian barbecue... hur ska det gå?
    Brösten gör fortfarande ont som f-n!!

Imorgon är jag ledig så då blir det att städa och tvätta för sen jobbar jag igen.... hade behövt 1 veckas ledighet känner jag.

Ah... kunde inte låta bli att köpa en bok idag, "Gravid, en fyll-i-bok om nio månaders väntan"
    Man glömmer ju så himla snabbt hur man mår och så, i den boken fyller man i varje vecka hur allt är...

• Ella Jade

Ups, dumma ajphone. Tack igen alla för era styrkekramar, kände dom ändå hit ;). Går förmodligen hem på förmiddagen idag. Lite piggare idag men stramar åt rätt mkt på magen, men hanterbart. Precis när jag vaknar så slår verkligheten mig som en örfil i ansiktet. O ja blir påmind o det känns tungt. Men sedan plockar jag upp mig själv o försöker tänka positivt även om de e svårt. Är just nu bara oerhört tacksam över att jag mår okej o att vänster äggledare mår toppen!! O jag trodde aldrig jag skulle längta efter mensen, men hoppas den kmr snaaart :D Jag kmr vara tillbaka snabbare än ni anar ;) Kramar tillbaka.

• DenizliZtar

Hej på er!

Här är en till som ska ha i juli..jag plussade den 9e nov    Är 28 och det är våran tredje.

Ella Jade: Beklagar! Men som du skriver tänk positivt,det kommer bli bra och du kommer va igång snart igen ska du se Finns det någon i uppsala trakten här?  

• Sladdis
    Tolle83 skrev 2011-11-12 20:07:50 följande:
    En sak till jag undrar över..
    Är de normalt med massa flytningar?
    Det hoppas jag verkligen för mina trosor är konstant våta! Hoppas jag inte får någon svampinfektion. Ibland känner jag hur det ilar till och hjärtat sätter sig i halsgropen för det känns som när jag har mens och det kommer blod. Springer på toa men som tur var har det bara varit vitt "slem".
  • Tolle83

Sladdis
    Så är de för mej med.. Byter troskydd oftare än man blinkar känns de som :s
    Jag är också livrädd för svamp, ja brukar ha de vid den här årstiden...

• frånochmeddu

Igår fick jag ringa 1177, förklarade om mina symtom som jag känt av. Hon misstänkte havandeskapsförgiftning:s så idag ska jag ringa kk här i stan

Svar på tråden Juli bebis 2012