• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • michelodeon

Hej! Jag plussade oxå igår :) 3+5 idag...

har du mycket symptom? Jag mår redan illa på em och kvällen och brösten ömmar, det molar och ilar i livmodern.

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • bevingad

Vad kul!! Grattis!!
    Jag mår oxå illa som fan mest på kväll/natt... bubblig mage, ömma bröstvårtor.
    Sen förklarar graviditeten varför jag härom kvällen fick för mig att äta pasta precis innan läggning Brukar aldrig äta så sent... hahaha
    När skulle du haft mens? eller rättare sagt när började senaste?

• michelodeon

Grattis till dig oxå :)

Är det första? Det blir mitt andra barn. Har en son på 2 år och 4 månader.

Jag hade min senaste mens 25 september men jag har en cykel på 35 dagar som man kan ju inte räkna precis från det datumet. Hade ÄL den 16 oktober och skulle få min mens nu på söndag men har känt mig så konstig så jag testa igår och det visade fint plus :) så det blir 3+5 idag.
    BF blir 7 Juli.

Du då? när skulle du få mens? BF? Har ni försökt länge?

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • bevingad

Det är vårt första barn
    Jag hade mens sist 1oktober och skulle haft som du på¨söndag... kul!!!
    Men för mig räknade FL ut BF 6Juli

Tänk... kanske ligger vi där samtidigt med värkar

• michelodeon

å va lika :) ja det kanske vi gör :) haha

Jag gick över 14 dagar med min son och hoppas verkligen att jag slipper det den här gången.

Längtar verkligen till efter vecka 13 nu så man kan känna sig lite lugn. Kommer förmodligen få göra vul i vecka 13. Fick göra det med sonen för att se att allt var bra efterson jag fick missfall i vecka 12 innan jag gick sonen. Så nu måste man hitta på saker att fördriva tiden med så tiden går fort :)

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • bevingad

Eller hur
    Jag har mycket jobb inplanerat ett tag framöver... vi fick till det på försök nr 5. Faktiskt trodde jag något var fel eftersom jag sedan i våras fått blödning en vecka innan mens, va o kollade det förra månaden och efter det besöket försvann blödningen, bara sådär efter ett halvår. Sjukt skumt.
    Men ja,... har nog inte fattat det än tror jag...

• jinxy

Åh jag hopas verkligen att jag ska få hänga i den här tråden... Hade ägglossning runt den 25, BM den 7 nov... håller tummarna att den inte kommer såklart.

Jag tänkte att jag slänger in en kommentar här så tappar jag inte bort er om det vill sig så väl :) 

• michelodeon

Nej, jag har nog inte heller fattat det faktiskt :) det här är första gången vi haft sex vid ÄL och det tog sig direkt. Men alla kvinnor i min familj har otroligt lätt att bli gravida.

Jag ska köpa ett till test på väg till jobbet sen och testa igen :) fick ju ett solklart plus men vill se det igen haha man e väl lite knäpp :) då kanske man kan börja tro.
    Ska köpa vitaminer och för gravida så man börjar få i sig folsyra ordentligt för celldelningen.

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    jinxy skrev 2011-10-28 11:02:22 följande:
    Åh jag hopas verkligen att jag ska få hänga i den här tråden... Hade ägglossning runt den 25, BM den 7 nov... håller tummarna att den inte kommer såklart.

Jag tänkte att jag slänger in en kommentar här så tappar jag inte bort er om det vill sig så väl :) 
    Håller tummarna för dig :)
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • jinxy

Glöm inte att få tag i alla gratis boxar som finns :) 

Apoteksgruppen har en vet jag. Barnens hus (det är väl pampers babybox tror jag, IF har en också tror jag, har sett det på facebook. 

Svar på tråden Juli bebis 2012