Inlägg från: skuttare |Visa alla inlägg
  • skuttare

Juli bebis 2012

Jag tror att de är tröttare pga alla intryck som blir under jul. Det är ju oftast full rulle med massor av folk runt en hela tiden. Min var jättetrött på julafton när vi hade släktingar här. De känner ju även av att man själv är uppe i varv och har mycket att göra. Precis som för oss så släpper väl allt när det är överstökat

• skuttare

Här har vi en jätteförkyld bebis. Igen! Men denna gången sitter det i luftrören. Är alldeles hes och låter burkig. När hon gråter låter det alldeles jättekonstigt . Säkert samma skit som storasyster haft!! Vi vill vara friska nu!!

• skuttare

Här har vi en jätteförkyld bebis. Igen! Men denna gången sitter det i luftrören. Är alldeles hes och låter burkig. När hon gråter låter det alldeles jättekonstigt . Säkert samma skit som storasyster haft!! Vi vill vara friska nu!!

• skuttare

Krya på dig Emmiz. Hoppas bebis klarar sig.

• skuttare

Sladdis: har matteo börjat sova något bättre?

• skuttare

Anjiali: man kan ju tänka sig att det är mycket som ska bearbetas när de Sover. Bara att lära sig att krypa är ju en stor grej!!! Min bebis gillar inte heller att vara borta där det är för mycket folk. Då är hon jättekinkig. Hon trivs bäst hemma i lugn och ro

• skuttare

Sladdis: fy vad jobbigt!! Vår vaknar ju oxå ganska ofta men alla ggr utom två då hon får mat så räcker det med att ge napp och snutte. Men hon vaknar ju inte så ofta som er. Jag lider med er.

• skuttare

Sladdis: hon ligger i sin säng som står kloss mot min så det räcker att sträcka ut armen som tur är

• skuttare

Jag tror nog att runt 5 mer räknas som ett tidigt morgonmål. Vill man så kan väl så klart försöka skjuta på det en timme eller så.

Svar på tråden Juli bebis 2012