Juli bebis 2012
Anjiali:det tror jag det beror på. Sova kan man göra senare
Anjiali:det tror jag det beror på. Sova kan man göra senare
Vad störigt!! Vi fick bricanyl utskrivet till vår tjej när hon var som hostigast. Det är klart att det hjälper men det tar ju inte bort hostan det underlättar ju bara lite. Men nån nytta gör det ju så klart.
Sladdis: jag tycker du gör helt rätt Som 'gnäller' av dig hos oss. Kör på bara
Sessan: har det släppt på kvällarna än? Jag hoppas att det har vänt för oss. Det är ju knappt man törs säga det med rädsla för att vi har skrikigt ikväll . Men igår somnade hon som vanligt av sig själv brevid oss i soffan. Vaknade några ggr som hon har gjort men kom till ro själv med napp och snutte utan att skrika. Nu hoppas jag att vi är tillbaka i gamla jängor.
Min lilla somnar ca 19 och vaknar oftast6.45 men ibland blir hon störd av nåt och då kan hon vakna vid 6. Jag personligen skulle försöka vrida nattsömnen om det var mitt barn men det är ju för att jag själv är så kvällstrött och en storasyster som vaknar tidigt.
Jag ska tillägga att hon vaknar många ggr under nattsömnen. Äter oftast 2,3 ggr men vaknar fler ggr.
Vilka kvällar vi har nu!! Jag är helt isolerad här på kvällarna. Hon vaknar 5011 ggr på kvällen och gråter/skriker som hysterisk. Enda som hjälper henne är bröstet. Fast hon åt en halvtimme tidigare så ska hon ha men hon är inte hungrig. Mitt i en fas plus att jag tror hon har tänder på gång. Alldeles svullen i nedre käken. stackaren...
Sessan:precis så har min oxå. Upptäckte att hon hade massor på ryggen igår när hon skulle bada.
Ska bli intressant på bvc idag. Ska ta 5 mån spruta lite sent och göra 6 mån läkarbesök. Hennes utslag bara sprider sig. Upptäckte dem i söndags på ryggen och nu har det spridit sig framåt magen. Såg först ut som torrfläckar med prickar i men nu är det mycket prickar. Började med gröt för 1 vecka sedan och börjar nu misstänka mjölkallergi. Stora tjejen hade det som liten men den yttrade sig inte på det sättet. Vi får väl se vad de säger..
Jaha idag var vi på kontroll. 6910 tung och 63 lång. Inga Sprutor idag pga utslagen. Läkaren trodde det var torrhetsutslag och jag vet inte vad jag ska tro. De sprider sig hela tiden. Skulle iallafall smörja med hydrokortisonsalva och miniderm. Förhoppningsvis kan vi ta sprutorna till veckan.