Inlägg från: skuttare |Visa alla inlägg
  • skuttare

Juli bebis 2012

Jaha idag var vi på kontroll. 6910 tung och 63 lång. Inga Sprutor idag pga utslagen. Läkaren trodde det var torrhetsutslag och jag vet inte vad jag ska tro. De sprider sig hela tiden. Skulle iallafall smörja med hydrokortisonsalva och miniderm. Förhoppningsvis kan vi ta sprutorna till veckan.

• skuttare

Jaha idag var vi på kontroll. 6910 tung och 63 lång. Inga Sprutor idag pga utslagen. Läkaren trodde det var torrhetsutslag och jag vet inte vad jag ska tro. De sprider sig hela tiden. Skulle iallafall smörja med hydrokortisonsalva och miniderm. Förhoppningsvis kan vi ta sprutorna till veckan.

• skuttare

Tibell: vad har hänt? Har hon tätnat? Astma eller allergi?

Nej tyvärr ingen bild. Vet inte ens om de skulle synas så bra då. Det är knottrigt och där det är mycket typ på axelpartiet så är det rött och varmt. Lite torrt och fnasigt och sprider sig relativt fort. I söndags så var det lite på axlarna och halsen nu är det på hela ryggen sidorna och delar av magen. Kinderna och i knävecken. Krya på lilla Lovis!! Brukar läsa i astmatråden och antar att det är nåt sådant som även Lovis åkt på?

• skuttare

Chess: nä det är nåt annat. Det kan ju hända att det är som doktorn trodde men han verkade ju inte så säker heller.

• skuttare

Doktorn trodde det var torrutslag och jag misstänkte mjölkallergi eftersom vi började med gröt i samma veva. Stora tjejen hade mjölkallergi men det yttrade sig inte samma sätt.

Tibell: hoppas verkligen att det var en engånsgrej!!! Skönt att hon är lite bättre

• skuttare

Jo just det han sa att det kunde vara virusprickar. Har aldrig hört talas om det. Nån som vet om de kliar? Skulle ju kunna vara det då hon var förkyld med misstänkt rs förrförra veckan.

• skuttare

Vad härligt!! Grattis ni som förhoppningsvis börjar få sova bättre

• skuttare

Stackars lilla bebis. Hon har klåda i sina eksem. Fick tevagyl utskrivet idag. Det är ju säkert därför hon sovit så dåligt och vaknat och varit ledsen senaste veckan. Tänk om jag vetat....

• skuttare

Åh inatt har min bebis sovit otroligt bra.!! Hon slapp väl klådan inatt och sov gott ända till kl 3 innan hon vaknade och åt. Vaknade förvisso lite tidigt kl 5.30 men man kan inte få allt . Gick dessutom och la mig vid 20.30 för jag var sååå trött. Många timmars sömn. Värre var det för maken för stora tjejen vaknade desto fler ggr. Drömmar antar jag.

• skuttare

Sladdis: skönt ändå att det är en anledning till det

Svar på tråden Juli bebis 2012