Inlägg från: skuttare |Visa alla inlägg
  • skuttare

Juli bebis 2012

Ojdå. Många med bebisar som vaknar ofta på natten. Jag hoppas se en ände på det när hon går ur sin fas om kanske en vecka. 4månader igår. Det går så fort!! Hoppas alla bebisar sover gott inatt.

• skuttare

Det är svårt att veta med kylan tycker jag med. Det är ju skillnad oxå om de ska stå ute och sova. Gjorde våran idag i 10 minus. Ska man bara ut en Sväng och har dem under uppsikt såtycker jag nog att de kan vara ute nästan hur kallt det än är. De är ju ganska skyddade i vagnen.

• skuttare

Jaha. Båda barnen sover än å jag ligger vaken sen5.30. Detta är inte vanligt. Nån av dem brukar alltid vakna tidigt. Hoppas detta håller i sig för då kanske man kan börja vara vaken lite längre på kvällen igen. Kanske ända till 22 . Förut kunde den lilla stå sig i 7-10 timmar ibland på natten men inte sen hon kom in i detta utvecklingssprånget. Hoppas det oxå rättar till sig snart.

• skuttare

Jag går oxå och lägger mig mellan 20 och 21. Jättekul är jag nog. Brukar kalla det att jag har uppesittarkväll på onsdagar när jag vill se Greys anatomy som håller på till 22. Jag har oxå tagit alla nätter sen hon föddes. Men jag hör ju att jag låter bitter ibland:-S

• skuttare

Sladdis: gud va skönt!!! Det var du verkligen värd!!!

• skuttare

Anjiali: ja tänk om man det visste. Det skulle ju vara mycket enklare då om man visste att man får härda ut tex 5 veckor till och sen äR det bättre igen. Precis som man väntar när man går över tiden. Om 3 dagar kommer bebisen. Då skulle man fixa det galant . Skönt att mannen blir hemma lite. Passa på att vila nu!!! Vem vet...när januari kommer kanske hon redan sover bättre

• skuttare

Hoppas det går bra fru Sandra och att det ej är magsjukan!!

• skuttare

Skönt att ni får sova lite. Det behövs!!!

• skuttare

Idag har vi dop. Full rulle nu för att få allt färdigt. Tyvärr vaknade stora tjejen redan 5.40. TRötthet och 3års trots går inte ihop!! Kan bli en lång dag

Svar på tråden Juli bebis 2012