Juli bebis 2012
Trolla: får man fråga hur det gick med din dotters ben?
Trolla: får man fråga hur det gick med din dotters ben?
Anjiali: vore kul att höra vad de säger. Kanske några tips som man har nytta av. . Låter tufft.
Det är ju så att när man är trött så man knappt genomlider dagen och kraschar i soffan när stora tjejen nattas så har man ju definitivt ingen lust att vare sig äta ordentligt och än mindre att motionera. Mina två barn har varit sjuka. Den ena blir frisk så insjuknar den andra och så har vi haft det nu ett tag. Lillan är sjuk just nu och haft hostattacker på natten så vi varit vakna i dryga två timmar i några nätter. Men snart kanske de blir friska
Det är ju så att när man är trött så man knappt genomlider dagen och kraschar i soffan när stora tjejen nattas så har man ju definitivt ingen lust att vare sig äta ordentligt och än mindre att motionera. Mina två barn har varit sjuka. Den ena blir frisk så insjuknar den andra och så har vi haft det nu ett tag. Lillan är sjuk just nu och haft hostattacker på natten så vi varit vakna i dryga två timmar i några nätter. Men snart kanske de blir friska
Sessan: hur många veckor är hon?
Hoppas det snart blir bättre anjiali och alla andra som har vakna bebisar.
Sessan: okej så det har hållit på ett tag. Nu när jag reflekterar över det så är ju min likadan. Märker inte av det så väl för hon sover hos oss ii Soffan tills vi går och lägger oss just pga att jag annars skulle få springa upp och ner hela tiden. De har även en utvecklingfas mellan 22.5 och 26.5 vecka. Värsta biten är runt v 26. För er som är intresserad av de sju utvecklingssprången under första året så ska det tydligen finnas en app på engelska.
Anjiali: när jag körde mjölkfritt till stora tjejen så gav vi enago gröt. Finns i de flesta affärer.
Libe: ha inte dåligt samvete för det. Min stora gillade oxå bara burkmat ett tag. Gav det och sen släppte det så småningom. Typ när vi började ge av vår mat blev det bättre
Sladdis: åh fy. Jag kommer ihåg precis vilken separationsångest jag hade när jag drog ner amningen till morgon och kväll med stoara tjejen. Bävar för det denna gången:-S. Gick dock bra när jag slutade amma när hon var 11 mån. Men då är de ju såpass stora.