Juli bebis 2012
Finns det nån här som vet hur man anmäler till lex Maria ?
Finns det nån här som vet hur man anmäler till lex Maria ?
Grattis grattis Vilgot !
Tekla: jag vet precis vad du menar. Men det är ju så gått med choklad nu när man äntligen får och kan äta det igen
Och jag har misstänkt polyperna och halsmandlarna hela tiden men bara fått till svar att han är för lite för det. Men tydligen så hade jag rätt.
Är så läss på alla läkare nu. Men det börjar ju lösa sig iallafall.
Och den 14 har vi tid på barn mot med Denver och diskutera hans ev astma och allergier.
Tack för all hjälp med vart man kan anmäla till lex Maria.
Härligt det låter med spa.
Själv funderar jag på om man ska fixa barnvakt och ta med mannen på bio.
Här har nätterna blivit lite bättre sen vi började med att han får sova i baby skyddet.
Fast hoppas de blir ännu bättre efter operationen.
Ringde och kollade hur lång väntetid det var och fick då till svar att som det ser ut nu ska vi ha fått hem en tid senast 3 december men vi ska även sätta upp han på att vi kan komma på avboknings tider.
Men hur gör man med fasta på så här små ? Ska man bara låta de skrika eller vad kan man göra ? Nån som vet ?
Chess: tack men vi borde ju få mer info innan själva operationen oxå tycker jag.
Nu har jag pratat med öron igen och operationen kommer ske inom november. De väntar bara på svar från narkosen om han ska ligga på barn avd eller uppe på öron eftersom han är under 6 månader.
Så himla skönt att det verkar gå fort nu iallafall.
Vi ska på 4 månaders koll i morgon. Precis på dagen :) ska bli kul att se hur stor han blivit och hur mycket gnäll det blir att jag gått över till ersättning helt.
Vi har oxå sexat några gånger men det blir absolut inte som innan. Men lusten har kommit mer nu efter att jag slutat amma. Men med barnen hemma blir det inte mycket av. Hoppas på bättre sömn snart så då kanske man orkar mer.
I dag blir vår plutt 4 månader.
Har oxå varit på 4 månaders koll.
Han har blivit 63,6 cm lång och väger 6680 gram :)
Nu är nästa koll vid 6 månader :)