• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Hallonmusen83
    enilorac81 skrev 2012-02-21 13:51:46 följande:
    Hallonmusen83, vilken häftig nyhet!! Dubbelgrattis helt enkelt! Du får berätta mer efter RUL på torsdag
    Tack !!
    Kan säga jag grät , av lycka och chock.
    Jag lova berätta mera på torsdag
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Woogie
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-21 13:43:26 följande:

Tårarna rann hos läkaren idag , visst har foglossning , och sjukskriven men största chocken är att jag har två bebisar i min mage , alltså TVILLINGAR ♥♥♥
    Rul på torsdag får mera info , är rätt chockad ännu !!!! Men så glad !!

Men shit! Grattis!!! Vilken överraskning :o)
    Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Bragdoll

Tårarna rann hos läkaren idag , visst har foglossning , och sjukskriven men största chocken är att jag har två bebisar i min mage , alltså TVILLINGAR ♥♥♥

Haha, vad häftigt!! Grattis!
  • snoffsan08
    Tårarna rann hos läkaren idag , visst har foglossning , och sjukskriven men största chocken är att jag har två bebisar i min mage , alltså TVILLINGAR ♥♥♥Rul på torsdag får mera info , är rätt chockad ännu !!!! Men så glad !!
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥

Men vilken överraskning!!! Stort DUBBEL grattis!! Måste vara super spännande att få se dom på torsdag.
  • snoffsan08
    SaJo81 skrev 2012-02-20 21:33:45 följande:
    känner lite mer men ändå inte jättemycket, men efter att ha sett pyret så nojjar jag inte alls över det längre=) det är ju skönt i alla fall...oj hahah, neeej jag har sämst pokerface i sverige=) haha, hade avslöjat mig direkt antagligen om jag visst och inte han!Här har ni i alla fall en med halsbränna från helvetet! hade det med grabbarna med så jag är egentligen inte förvånad men hade glömt hur jäkla jobbigt det är....*suck* 

Vad skönt att du känner av den mer nu. Hi hi hi, då är det väl ingen idè att kolla kanske då, om inte gubben din ändrar sig.
    nilepile89 skrev 2012-02-20 21:58:13 följande:
    Snoffsan:) vet vilken du menar jag är fullkomligt kär i den oxå kollar varje gång jag är och handlar så söt :) grön med apor :) Jag bli oxå jättetrött, på att höra hur olika det kan vara, men tror de att man skulle avbryta sin grav eller vad e det frågan om, man älskar ju pyret i magen lik mycket ändå. Det handlar ju om att stilla sin nyfikenhet eller att det blir lätt åh tänka inköp och namn :)

Ja, visst är den söt =o). Just den gröna oxå. Finns ju i brunt och gult oxå, men den gröna e riktigt fin.
  • snoffsan08

Bragdoll: Såg att du oxå följer tråden om kronprinsessans eventuella födsel. Kul och se hur folk spekulerar =o)

• Trolla75

Ja, grattis igen!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Bragdoll
    snoffsan08 skrev 2012-02-21 14:56:20 följande:
    Bragdoll: Såg att du oxå följer tråden om kronprinsessans eventuella födsel. Kul och se hur folk spekulerar =o)
    Hahah, verkligen. Egentligen bryr jag mig inte nämnvärt, men folk är så himla konspiratoriska! Hon HAR fött enligt vissa, alltså går hon runt med en fejkmage och tuttskydd.. Jag blir mörkrädd :)
  • snoffsan08

Ha ha ha, jamen eller hur =o). Jag bryr mig inte så mycket heller, men det är SJUKT kul och se folk spekulera om det, vissa är riktigt galna. Barnet kommer när det kommer, hoppas på att det är friskt och att det går bra, precis som för dom flesta andra.

• Trolla75
    snoffsan, jag blev lite nyfiken... kan du inte klistra in länken? fanns så många om kronprinsessan... hittar inte rätt.
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012