SaJo81 skrev 2012-02-20 21:33:45 följande:
känner lite mer men ändå inte jättemycket, men efter att ha sett pyret så nojjar jag inte alls över det längre=) det är ju skönt i alla fall...oj hahah, neeej jag har sämst pokerface i sverige=) haha, hade avslöjat mig direkt antagligen om jag visst och inte han!Här har ni i alla fall en med halsbränna från helvetet! hade det med grabbarna med så jag är egentligen inte förvånad men hade glömt hur jäkla jobbigt det är....*suck*
Vad skönt att du känner av den mer nu. Hi hi hi, då är det väl ingen idè att kolla kanske då, om inte gubben din ändrar sig.
nilepile89 skrev 2012-02-20 21:58:13 följande:
Snoffsan:) vet vilken du menar jag är fullkomligt kär i den oxå kollar varje gång jag är och handlar så söt :) grön med apor :) Jag bli oxå jättetrött, på att höra hur olika det kan vara, men tror de att man skulle avbryta sin grav eller vad e det frågan om, man älskar ju pyret i magen lik mycket ändå. Det handlar ju om att stilla sin nyfikenhet eller att det blir lätt åh tänka inköp och namn :)
Ja, visst är den söt =o). Just den gröna oxå. Finns ju i brunt och gult oxå, men den gröna e riktigt fin.