Trolla75 skrev 2012-02-21 20:28:23 följande:
Haha... vilken tur du har då! att du såg mena jag... grattis till en lillebror till då! Kisselina... haha gulligt, men på en pojk ;)
som jag skrev i går såg jag ingen snopp, men mitt öga är absolut inte tränat och jag tyckte då bilderna vi fick va de sämsta på länge... Tror inte hon va så säker hon som gjorde mitt RUL (hon gick bredvid och lärde upp sig när jag var där o gjorde KUB-testet, tycket det kändes oseriöst att hon fick göra ett RUL på egen hand) Det är ju ändå ett viktigt UL.
Jo, vart vänder man sig för att göra köns-ul i Uddevalla??? och vad kostar det där?
Ja jag vet... men han ville ha en lillasyster så han är inställd på det och han förstår inte riktigt tjej/killnamn..
Haha..
Va jobbigt att du fick en sån oerfaren som gjorde ditt rul! Börjar nästan misstänka att det var henne jag hade på mitt första rul också! Fick 5 bilder utskrivna då och alla var i oskärpa! Så tråkigt!
Idag fick jag en annan..en finska och det var hon som gjorde mitt kub test också.. mycket trevligare.
Kom du ihåg vad hon hette?
Men har för mig att dom sa att det bara är två som gör rulen där så det borde va hon!