Engla80 skrev 2012-02-20 11:08:18 följande:
Här är en till som känner mig svullen... Har också märkt att fingrarna somnar om jag ligger med tex böjd arm för länge.
Denna graviditeten är så himla olik mot när jag väntade dottern... Jag känner mig stor, svullen och klumpig. Mitt humör är super bräkligt och tålamod finns inte alls längre. Jag känner mig super negativ och tycker bara det är "jobbigt" att vara gravid

Jag nojjar massor att det inte ska gå bra och drömmer sjukt mycke mardrömmar... Någon mer än jag?
*suck* Jag vill bara hoppa fram till Juli så jag äntligen kan få hålla min älskade baby boy i famnen, snussa på honom, pussa på honom och få se den stolta storasystern (som för övrigt inte pratar om mycke annat än sin lillebror nu för tiden

) när hon äntligen får hälsa på lillebror.
Aja, "bara" hälften kvar

Kanske blir det bättre ju längre jag går och ju mer man kommer känna av parveln i magen. Ser verkligen fram emot när maken och dottern också kan få känna sparkarna.
Jag håller med dig i allt du säger! : )
Igår freakade jag ur totalt på min stackars sambo. Det är som att jag inte kan kontrollera mig alls längre... och såklart är man orolig från och till, men nu när man känner bebisen någon gång per dag så blir man ju lugnare, förutom då att jag nojjat lite över HF... : )
Skönt att höra att någon mer känner sig svullen...
Men som sagt! Halvvägs idag.. 20+0 och nu räknar vi neråt till Juli!! : )