Trolla75 skrev 2012-02-19 13:42:07 följande:
Har inte haft någon molande värk alls! men där emot sammandragningar varje kväll.
Men du är säkert mycket mer aktiv än vad jag är... Jag har som sagt ett väldigt lugnt och bekvämt jobb, allt går långsamt och när jag är ledig så är det kanske lite väl mycket soffläge ;) så stress och en massa måsten finns inte i min vardag. Kan de vara skillnaden tror du? Nu har du jof. haft fullt upp med kalas och bröllop så detta kanske är straffet?
Dags att införa lite välförtjänt vila ;)
Mitt jobb , sitter stilla , gör lite mat , städar lite , är pers. assistent !
De inte " tung o krävande " som min chef säger!
Skolan har jag men den är superlugn!!
Läser hemma när jag ej roak dit och skolan när jag orka!
Jobba 8 dygn i månaden.
Sliter inte hemma mkt , min sambo gör mkt för mig just nu!
Men ibland får man göra lite själv då man ensam hemma ....
Var hos min syster 19.00 i fredes på kalas , de va lugnt , stressa ej ! Bröllop igår tog de me lugnt.
Har inte mina barn hemma i heller .... ligger kolla tv / data !!
Hatar och gnälla. Men inte haft någon gravidtet som denna. Får ont bara jag ligger ner blir lite värre om man gör något. Tvätta bara två maskiner. Tvungen ha underkläder. Mat måste ha. Dammsuga pga grus i hela hallen . Haft hård mage , sd sen vecka 15 . Men då kom de och gick. Men vecka 16 till 17 kom de och de känns. Varar 1 till 4 min. Vecka 18 kommer de och varar mellan 1 till 9 min. Vissa känns bara svagt. Andra ont. Och andra super ont. Ska till läkaren på tisdag. Sen rul på torsdag.
Kan komma oavsett om jag stilla , går , duschar m.m
Känns som ryggen ska gå av och magen är ont ännu !
Jag kanske känslig vet ej. Men prata med bm förra veckan då jag hade haft några sd som kändes en del. Jag fick tid läkaren nu på tisdag. Och den här molande mens värken i magen haft sen i morse är de normalt ha de. De ligger där bak och gnager. Svårt förklara. De värst med smärtan. Magen blir hård mellan åt varar olika länge. Men de gör ont i magen mot ryggen. De ej hänt innan. Bara varit centrum kring magen. Ej upplevt sådant här tidigt därför dumma frågor ibland.