• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • EllaBella02
    nilepile89 skrev 2012-02-19 19:23:41 följande:
    E det någon mer som har sån jobbig nästäppa växlar mellan täppt och snuvig tappar smaken varje dag och blod när man snyter sig uuuh. Annars känner jag fortfarande bara ömma bröst och molvärk går in i v 18 imorrn. :)
    Hej!
    Ja, jag är också täppt i nästan till och från, men inte heltäppt liksom... det går alltid att andas men det är liksom som om man är lite täppt hela tiden. 

Jag tappar inte smaken så, men lite blod kommer det när jag snyter mig. 

Däremot är jag ganska anfådd nu när jag går upp och ner för trappor framför allt, och jag är lite svullen i fingrarna. 

Tror också att en förkylning är på G! Känns som det, så jag försöker vila bort den... . : ) 

• down under

Nej, men fruktansvärd halsbränna!!  Usch vad jag hatar det!
    Annars bara ömma bröstvårtor... inget annat! *Peppar peppar*

• Hallonmusen83
    down under skrev 2012-02-19 19:50:31 följande:
    Nej, men fruktansvärd halsbränna!!  Usch vad jag hatar det!
    Annars bara ömma bröstvårtor... inget annat! *Peppar peppar*
    Ja här me halsbränna , omeprazol är helt okej , testat?
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Hallonmusen83
    Trolla75 skrev 2012-02-19 18:18:01 följande:
    Jag har också ensam vårdnad om min stora, fast hennes pappa bor betydligt närmare (knappt 45 min resväg). Men hon är inte där mer än 3-4 gånger/ år för det...

Jag har aldrig bloggat, vet inte om jag skulle ha något intressant att skriva ner varje dag?

Däremot följer jag gärna Elvabarnsmamman Mirkas blogg ... Min favorit just nu!
    blogg.loppi.se/elvabarnsmamman/page/2/?gclid=...
    har gemensam vårdnad
  • Trolla75
    Kom på att mitt ena bröst läckt i natt, det är väl i tidigaste laget!? vaknade av att det var en kall blöt fläck...
    Låg vaken mellan 02-05??? ock kunde verkligen inte somna om, orkar inte med sånt!!!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • Hallonmusen83
    Trolla75 skrev 2012-02-19 20:29:00 följande:
    Kom på att mitt ena bröst läckt i natt, det är väl i tidigaste laget!? vaknade av att det var en kall blöt fläck...
    Låg vaken mellan 02-05??? ock kunde verkligen inte somna om, orkar inte med sånt!!!
    De så olika  ,vissa börja vecka 16 , andra v 22 , andra vecka 32 , andra vecka 37 tex , vissa har inget alls
  • Trolla75
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-19 20:34:43 följande:
    De så olika  ,vissa börja vecka 16 , andra v 22 , andra vecka 32 , andra vecka 37 tex , vissa har inget alls
    Jaja, det är väl bara att gilla läget... Obestämd
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • nilepile89

À nej precis detta med att hela tiden vara lite täppt jag kan andas hela tiden bara att jG tappar smaken mitt i gör alltid det när jag blir vrålförkyld annars. Men inte roligt mitt i middagen, speciellt idag när vi hade köpt hämt pasta haha. Men men bara jag får min lill* akrobat så står jag ut med det :)

• Hallonmusen83

15-00-01.00 hade så ont rygg/mage!
    Vetekudde, bada , alvedon.
    Temp 37.6
    Sovit som en kratta.

Va NÄRA  min sambo körde in mig men jag sa jag riger bm idag fråga lite , ska ju till bm`s läkare imorron !

Har ju de där sammandragningar då och då som gör ont. Sen ryggen ena sidan tror de uvi som gått till njurarna.  Märker aldrig av uvi annars så ska be dem kolla min urin , haft njurbäcksinflammation med sonen när jag va gravid men hade svin ont , då fick ambulansmännen bära ut mig kunde inte alls röra mej pga smärta , de va nära igår men inte så nära.
    Sammandragningar gör med ont då och då.

Just nu vänta på klockan ska gå så jag kan ringa bm.
    Har ont idag men inte som igår. Skönt.

Svar på tråden Juli bebis 2012