• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • LiinaPiina
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-22 08:12:31 följande:
    Tack ska på RUL imorron då vet jag mera  om dessa två små
    GRATTIS till tvillingarna :) så spännande.
    Ska åxå på RUL imon men jag har bara en liten i magen ;)
  • mousetrap
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-21 13:43:26 följande:

Tårarna rann hos läkaren idag , visst har foglossning , och sjukskriven men största chocken är att jag har två bebisar i min mage , alltså TVILLINGAR ♥♥♥
    Rul på torsdag får mera info , är rätt chockad ännu !!!! Men så glad !!

Grattis, vad roligt! (har också)
    Foglossningar är desto mindre roligt.. Hade värsta när jag väntade tvillingarna, däremot så gjorde akupunktur underverk för mig! Kanske värt ett försök?
  • JennyL88

Går in i v.18 idag Hjärta Har 12 dagars väntan till UL... Gravid
    Vill inte veta könet på vår bebis. vill ha den överraskning till spar tills BF.
    Börjar känna mig mer och mer mysigt gravid nu, tycker att jag känner bebis lite varje dag nu.Kyss

Hallonmusen83: STORT grattis till dubbel lycka!! vilken sommar de kommer bliSolig

• Hallonmusen83
    LiinaPiina skrev 2012-02-22 10:18:40 följande:
    GRATTIS till tvillingarna :) så spännande.
    Ska åxå på RUL imon men jag har bara en liten i magen ;)
    Va kul , hoppas allt e bra me din bebbe
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Hallonmusen83
    mousetrap skrev 2012-02-22 10:35:48 följande:
    Grattis, vad roligt! (har också)
    Foglossningar är desto mindre roligt.. Hade värsta när jag väntade tvillingarna, däremot så gjorde akupunktur underverk för mig! Kanske värt ett försök?
    Lämnat urin prov me idag för odling kan misstänka de ui som spöka med , därav ont rygg med.
    Ja de ska jag kankse testa!
  • Hallonmusen83
    JennyL88 skrev 2012-02-22 11:14:55 följande:
    Går in i v.18 idag Hjärta Har 12 dagars väntan till UL... Gravid
    Vill inte veta könet på vår bebis. vill ha den överraskning till spar tills BF.
    Börjar känna mig mer och mer mysigt gravid nu, tycker att jag känner bebis lite varje dag nu.Kyss

Hallonmusen83: STORT grattis till dubbel lycka!! vilken sommar de kommer bliSolig
    Ja vet ej om jag känner ngt , känt ngt men osäker.
    Men på vul/ul igår så vifta de me händer & fötter.

tack
  • Tekla78

Igår kväll sparkade den med den intensitet jag kände igen, så den hade väl bara vänt sig inåt mot ryggen. Nu känner jag mig relativt lugn igen, även om jag gärna hade velat åka in till BM för att kolla hjärtljuden. Ringde idag och bad om att få komma in tidigare (ska dit 1 april), men hon sa att man ändå inte lyssnar tidigare än så eftersom det är svårt att få in hjärtljuden så tidigt och att det bara skapar mer oro om man inte hör något.

• Trolla75
    Tekla78 skrev 2012-02-22 13:48:20 följande:
    Igår kväll sparkade den med den intensitet jag kände igen, så den hade väl bara vänt sig inåt mot ryggen. Nu känner jag mig relativt lugn igen, även om jag gärna hade velat åka in till BM för att kolla hjärtljuden. Ringde idag och bad om att få komma in tidigare (ska dit 1 april), men hon sa att man ändå inte lyssnar tidigare än så eftersom det är svårt att få in hjärtljuden så tidigt och att det bara skapar mer oro om man inte hör något.
    Skönt att du känner av bebis mer nu!
    3e april har jag mitt första besök sedan inskrivningen mm. Så dryg väntan!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Hallonmusen83
    Trolla75 skrev 2012-02-22 13:56:10 följande:
    Skönt att du känner av bebis mer nu!
    3e april har jag mitt första besök sedan inskrivningen mm. Så dryg väntan!
    Ja de drygt vänta till bm
  • Trolla75
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-22 13:58:47 följande:
    Ja de drygt vänta till bm
    Men va det verkligen så lång tid mellan besöken med de andra graviditeterna??? Jag kommer inte ihåg?
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012