• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Charlottetott
    EllaBella02 skrev 2012-02-22 14:53:05 följande:
    En fråga... hur många av er har lagt ut på Facebook att ni väntar barn? Jag är kluven.. känner att jag vill ha det lite privat på något sätt, men jag är ju sjukt glad över det och vill egentligen att ALLA ska veta.... har börjat skriva status flera gånger, men sedan inte sparat det... : )

En tjej på jobbet ska ha någon månad efter och hon la ut på Fejjan idag.... då vart jag ännu mer sugen.. men ändå så känns det som jag inte vill hänga ut det när det väl kommer till kritan... Fattar inte varför jag är så kluven... : )  
    Jag la ut på facebook efter UL i vecka 19

därimot hade någon redan skrivit till mig veckan innan på facebook o avslöjat de för några:P 
  • snoffsan08

Jag har oxå varit lite kluven, men jag har inte gått ut med det på fejjan än. Är knappt nåt där längre öht faktiskt. Tycker det är bättre här på något sett. Det beror väl på om du bara har "nära" vänner där eller många ytliga oxå. Jag har vissa vänner där som är så sjukt nyfikna av sig, så jag har valt att bara beräötta för mina närmsta vänner faktiskt. Det syns klart och tydligt på mig att jag är gravid, så skulle jag träffa på nån av mina ytliga fb vänner så skulle dom ju se det iaf.

Hallonmusen83 skrev 2012-02-22 14:47:23 följande:
    Köper inte förän efter RUL ändå
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥

Det är nog smart. =o)
  • EllaBella02
    Trolla75 skrev 2012-02-22 13:56:10 följande:
    Skönt att du känner av bebis mer nu!
    3e april har jag mitt första besök sedan inskrivningen mm. Så dryg väntan!
    Jag har med lååååång väntan till nästa besök... ska dit igen den 3:e och då är jag i v 26+1... Känns som det är så himla lång tid mellan barnmorskebesöken... 

Har varit UL nu, men innan dess så träffade jag henne när jag var i v 10 på inskrivningen jue...

• EllaBella02
    owner skrev 2012-02-22 14:18:32 följande:
    jag har inte känt någon rörelse på 1½ dag, borde man vara orolig?
    Nä, det tror jag inte du behöver vara, men jag vet hur det känns!

Jag som trodde all oro skulle släppa lite när man gick över v 13... : ) tji fick jag! : )

Du kommer säkert känns någon rörelse senare idag eller imorgon... så här i början läste jag att det kan ta en vecka!!! mellan att man känner någonting.

Det är inte förrens i v 27-28 tror jag någonting som man ska känna varje dag... annars får man slå BM en pling..

Kram! 
  • snoffsan08
    Charlottetott skrev 2012-02-22 15:00:29 följande:
    Jag la ut på facebook efter UL i vecka 19därimot hade någon redan skrivit till mig veckan innan på facebook o avslöjat de för några:P 

Åh, typiskt!! Kunde hon inte skickat sms istället då. Trist att hon hann före.
  • JennyL88

Detta Facebook.Skrikandes
    Jag behöver inte tänka på hur jag ska göra med den saken.
    Har aldrig haft Facebook och kommer aldrig skaffa det heller.
    Är mycket bestämd på denna punkt

• EllaBella02
    Min stora tjej sa för några dagar sedan "Mamma du måste logga in på FaceBook, folk tror du har dött!"
    ´Ha ha ha ha.. gud va rolig! : )
  • EllaBella02
    snoffsan08 skrev 2012-02-22 15:01:38 följande:
    Jag har oxå varit lite kluven, men jag har inte gått ut med det på fejjan än. Är knappt nåt där längre öht faktiskt. Tycker det är bättre här på något sett. Det beror väl på om du bara har "nära" vänner där eller många ytliga oxå. Jag har vissa vänner där som är så sjukt nyfikna av sig, så jag har valt att bara beräötta för mina närmsta vänner faktiskt. Det syns klart och tydligt på mig att jag är gravid, så skulle jag träffa på nån av mina ytliga fb vänner så skulle dom ju se det iaf.
    Precis så känner jag också! : )
  • Trolla75

Nu sticker jag på jobb... kommer tillbaka i morgon efter9- 10 eller nått...

Ha en fortsatt trevlig em/kväll

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • EllaBella02
    Trolla75 skrev 2012-02-22 15:09:23 följande:
    Nu sticker jag på jobb... kommer tillbaka i morgon efter9- 10 eller nått...

Ha en fortsatt trevlig em/kväll
    Detsamma! : )
Svar på tråden Juli bebis 2012