Maryveken skrev 2012-02-23 09:34:56 följande:
RUL igår, allt såg fint ut. Vi väntar en flicka! :D
Vad kul!! Grattis till lyckat RUL och till lilltösen =o)
Bragdoll skrev 2012-02-22 21:37:33 följande:
Jag blev tvungen att springa säkert 25 meter för att hinna med en buss idag.Till saken hör att jag är JÄTTESTOR! Min mage är gigantisk! Och när jag väl skulle kliva av bussen så hade jag så ont så jag trodde jag skulle gå av på mitten.Och nu ikväll är min foglossning genomvidrig, kan knappt gå. Kan det vara dags att skaffa ett foglossningsbälte och inse att det inte är läge att springa när man är halvgången?
Ja, för sjutton, ta det lugnt!! Jag är oxå gigantisk!! Känns lite sådär, går på vattengympa på fredagar, SÅ skönt. Där är det iaf tjejer som har gått bra många fler veckor än mig och som det knappt syns på =o(. En annan ser ut att kunna föda närsomhelst egentligen. Men köp ett foglossningsbälte, det skadar inte. En varm vete kudde är inte heller dumt att ha i sängen när man ska gå och lägga sig.
momster skrev 2012-02-23 09:49:36 följande:
I natt har jag haft bästa natten på bra länge. För första gången sov dottern i sin säng på sitt rum hela natten. Morgonen gick hur bra som helst helt utan tjafs med sonen (han har adhd så mornarna brukar vanligtvis bli stressade) och mannen kände garanterat liten i magen i morse. Denna dagen kan nog inte bli bättre :))
Vad skönt för dig!! Jag hade en himla tur igår. Min man åker vanligtvis till jobbet vid 5.15 ca, så det är alltid jag som får lämna barnen på mornarna. Som tur var, just igår så hade han sovmorgon för att han skulle jobba sent igår. Jag vaknade kl: 2.40ca natten till igår, låg och vred och vände på mig till straxt efter 3. Tänkte att det inte var lönt och att jag förmodligen inte kunde somna om om jag inte gjorde något annat. Gick upp och tittade på TV till kl:5.20, då jag kunde somna om igen. Hade jag vart tvungen att köra barnen till skola/dagis då, hade jag nog somnat vid ratten =o(