Jag har så svårt att få till det på kvällen. Alltså hon somnar ju ca 19 i min famn och sen sover hon gott på min mage tills jag går å lägger mig och då är det bara att lägga henne i sin säng som står intill min. Inge problem, men min man kan ju inte natta henne. Tänkte att vi kunde prova att lägga henne i sängen när hon var vaken. På dagen gör jag så i vagnen och ställer bara ut henne på altan så somnar hon själv. Men det slutade i en skrikig övertrött bebis. Tänkte att jag provar å nattar i selen så kanske det går lättare för min man. Funkade kanon första kvällen och det gick att lägga henne i sin säng direkt hon somnat. Idag ligger jag här igen i soffan med bebis på mig då hon vaknade när jag ja ner henne. Vet att man inte behöver stressa fram nåt och att hon fortfarande är liten men hade tänkt att kunna rida på kvällen och då krävs det ju att min man kan natta. Vet ju även att man kan behöva hålla på några kvällar i rad för att det ska kännas okej men samtidigt så vacklar jag då jag egentligen tycker hon är liten och kanske behöver tanka närheten inför natten. Vet inte varför jag skriver detta men kanske nån som läser det har nåt fiffigt tips