Inlägg från: skuttare |Visa alla inlägg
  • skuttare

Juli bebis 2012

Nu tror jag vi oxå är på väg in i 19 veckors fasen. Den börjar ju vid 14 till 15 v ungefär. Min lilla var 14 v i söndags. Inatt har hon vaknat å gråtit så det slutade med att hon fick sova brevid mig i min säng och det har hon aldrig gjort. Hon har gråtit varje gång jag ammat henne och ska lägga ner henne. Och då menar jag gråtit otröstligt. Så här hon aldrig betett sig förut så jag tror vi är på gång. Om det inte är en förkylning som är på gång då stora tjejen är förkyld. Tiden får utvisa...

• skuttare

Jag har inget till övers för AW som ligger bakom sova hela natten. Har läst lite av ren nyfikenhet. Jag säger bara FY!!! Det känns som en del som följer henne har mist allt sunt förnuft. Hur klarar man bara av att behandla sina små godingar som hon vill att man ska göra. Jag ber om ursäkt om jag trampar nån på tårna. Så jag tycker du gör helt rätt anjiali som härdar ut. Efter regn kommer det sol!!!

• skuttare

Åh viken rolig natt. Störtförkyld bebis. Snorig som bara den så vi har sovit halvsittandes i soffan med lillan på mage på min mage. Lite trött får man nog räkna med idag.

• skuttare

Usch vad jobbigt sladdis!! Fråga på vårdcentralen vad du får ta när du ammar. Det är nog skönt att få lillen kollad innan helgen. De är ju trots allt inte stora. Man ska ju trots allt vara lite försiktig med slemmet, det kan ju vara RS. Om inte annat så kanske ni kan få nåt så det lättar av lite. Min stora var 7 mån när vi var in 3 ggrunder påsk för hon var så tät. Vi fick då bricanyl. Det visade sig senare att hon hade förkylningsastma. Det har ju säkert inte er men det måste ju finnas nåt man kan ge.

• skuttare

Låter tufft anjiali. Det har säkert släppt innan 2 v. Heja heja.

• skuttare

Skönt när ni fått er operation och ni slipper detta Momster!!!

• skuttare

Skönt när ni fått er operation och ni slipper detta Momster!!!

• skuttare

Usch sladdis. Det var så:|. Hoppas ni klarar er hemma iallafall. Ja vi får nog ta soffläge båda två även om vårat inte är så allvarligt, men hon vägrar att sova nån annan stans än på mig. Inte van detta

• skuttare

Åh vad jobbigt sladdis. Skönt att ni går in för det både du å mannen. Det är ju säkert bara att han mår så dåligt att han vill ha er nära. Hoppas han blir frisk snart.

• skuttare

Hoppas alla som har sjuka bebisar har haft en någorlunda bra natt. Här är det fortfarande snorigt, men mycket piggare. Hon sover som vanligt förutom att hon har svårt att somna om tid 4 målet på natten pga snoret. Fick ge nezeril och trodde hon skulle somna om och hon var så nära men tillslut hade hon ettrat upp sig. Fick hämta tops och koksaltdroppar och la ner henne igen men hon var för pigg. Jag fick ta upp henne och gunga henne till sömns i famnen. Då somnade hon och då var kl 5.30. Då hade stora tjejen kommit in och lagt sig men hon kunded ju inte somna när jag stod upp. Det slutade med att hon inte orkade somna om alls så nu sitter vi vid tv. Jag har alltså varit vaken sen 4. Åh vad ljuvligt!! Ursäkta gnället.

Svar på tråden Juli bebis 2012