Juli bebis 2012
Hej
Här är allting bara bra. Tänker på er som har det jobbigt just nu. Jag hoppas det löser sig.
Jag grämer mig mest åt att jag inte har alla försäkringspapper i rätt ordning.... Det blir dyrt med läkarbesök och UL undersökningar när man betalar hela kalaset kontant och återbetalningarna dröjer.... Helt plötsligt inser man (åter igen) varför man betalar skatt och extra för sjukförsäkringar!
Våran fyra åring somnar oftast vid 10 tiden på kvällarna. Dvs nattningarna börjar vid 20-tiden.... Vi har pratat med henne, nu sitter hon själv och läser sagor för sina gosdjur men jag tycker så synd om henne för hon är så trött på skolan på dagarna. Men hon äter, är frisk och verkar glad i alla fall! så jag vet inte om jag borde oroa mig eller inte.
Ha en bra dag alla och hoppas att det blir en lugn dag för er som behöver vila!

i frankrike har de inte påskkärringar!... men jag förklarade glatt att de var snälla svenska påskkärringar så jag hoppas dagen går bra. 
). Hon orkade inte riktigt med i början utan slutade andas när hon låg hos mig, men efter att de fått igång henne så mådde hon bra (jag sämre men det är en helt annan historia)
.