AnnA1985 skrev 2012-06-06 07:06:21 följande:
ilat i underlivet hela kvällen igår och långt in på natten...
fler som känt liknande?
Jepp igår hade jag ilningar i mängder. Jag trodde hon skulle trycka ut sig själv

. Men jag har inga sd eller värkar som jag känner av och hon är kvar i magen.
SaJo81 skrev 2012-06-06 09:33:40 följande:
usch och fy! (känner att jag bara skriver när jag ska gnälla, så förlåt) igår tapetserades äntligen vårt sovrum vilket betydde att det var ganska mycket fix och don hela kvällen! höll på att greja hemma från att jag kom hem vid fem till klockan ett i natt och idag ska vi fortsätta!men shit jag har sååå ont i ryggen nu! speciellt ischias besvärar mig nu tyvärr....
idag blir det la mest plock och skräpsläng iofs, tavlor ska upp, lådor som ska rensas, skit som ska slängas!
det blev i alla fall riktigt fint i sovrummet! nu vill jag bara åka till ikea och köpa dom sista grejerna med:P
Men lilla du, har du nu så ont så borde du vila. Det är iof lättare sagt än gjort. Men skit i lådor och annat och vila om du har ont. Maken får ta det eller det får stå kvar till tiden efteråt. Jag har glömt bort om du kommer ha stora barn hemma på sommarlov också annars hittar du säkert lite tid när liten har kommit. Du måste ha ork sista tiden.
Det är inte hela världen om det är lite skräp kvar och allting är inte perfekt hemma. Liten i magen kommer inte minnas det sen i alla fall...

Vi har inte fått upp tavlorna och vi flyttade in och helrenoverade för ett år sedan.... Jag har tom vissa lister hemma som inte är målade.... Men det är ingen som har märkt något när jag påpekar det!