Juli bebis 2012
Har lite ångest över det faktum att jag ska ut å flyga i v. 35. Tar min examen då och eftersom jag läser på distans så måsta jag lämna skåne och åka upp till Skellefteå i fyra dagar. Jag måste upp eftersom jag har examinationer som ska göras. Känner dock min lite illa till mods över flera saker som att sitta på flygplan 2 h, att vara nästan hela sveriges längd ifrån sambon om det skulle hända något, att jag ser ut som ett skåp och måste göra det inför hela klassen eftersom vi har opponeringar, att jag dessutom svettas som en gris gör inte saken bättre. Usch usch, fast det ska bli kul oxå att träffa klassen och gå ut å äta å fira men guuud så skönt det ska bli när jag kommit hem å bara kan släppa allt å fokusera på att bli mamma igen!
Blir nog Ullared nästa helg för mig. Ska inhandla lite sånt som behövs nytt.
amningsbh, gosefilt till bebisen, spjälskydd, amingsinlägg, tunn overall, täcke till vagnen eftersom vi bara haft åkpåse till sonen och det känns lite varmt i sommar.Lite bebisstrumpor och en nässug ska jag försöka få med mig hem oxå.
Hej Millifjor!!
Glöm inte att be om ett läkarintyg som du tar med dig på planet. I slutändan är det flygvärdinnan som är säkerhetsansvarig som avgör om du ska flyga eller inte. Jag har alltid med mig ett då jag flyger. Glöm inte journaler och annat som kan vara bra att ha om du vill vara på den säkra sidan.