Augustibebis 2012
får jag vara med!´?
+ idag, har inte fattat det än! bf 1 agusti!
får jag vara med!´?
+ idag, har inte fattat det än! bf 1 agusti!
Hej!
Inskrivning 19/12...ska bli spännande....med sonen var inget planerat den här har vi jobbat på!
det är nog många som får en trevlig julöverraskning...i familjen!
Tror jag ska flytta till tyskland!
HÄR FÅR MAN VÄLL VÄNTA TILL UL!
jag fick uvi, viktigt att man får pencillin har käkat några dar nu, det är tydligen jätte vanligt!
hm...tror tröttheten kom idag sitter i soffan helt avsalagen!
Den här konstanta hungern är fruktansvärd...illmåndet kan jag leva med men att vara hungrig är jobbigt...yrseln har även satt in! Kollade blodtrycket 63/84 riktigt lågt ringde till 1177 ingen fara sa de.
Jag har också växtverk...hela tiden och tuttarna ser ut som dolly pattons. men hur magen ska kunna döljas till jul vet inte jag!
Kräk...säger jag bara...detta hade jag förträngt! Ush!!!!!!!!!!!!
men har fått upp röda gardiner och städat halen iaf!
Hej bullen välkommen visst väll att du skulgöra mig sällskap!
någon som provat postafen hjälper det...klarar inte av detta...kan inte ens sitta upp utan att kräkas!
jag är kär! han som kom på postafen ska ha nobelpriset...underbart!!!!
Nogon mer än jag som verkligen ser gravid ut...vägar inte träffa någon...förstår inte hur jag ska kunna dölja detta till jul!
mått illa sen vecka 6,,,kör åksjuke tabletter för att orka med mig själv! är konstant hungrig dock! vill att det ska bli vecka tolv vill vara "normal" igen!
någon mer än jag som har problem med nummer två? har inte fått något ur mig på snart e3nvecka kannske lite illamånde på grund av det med...har laddat upp med torkade fikon samt aprikoser!