Augustibebis 2012
Jag trotsade mitt förbud och sydde till bebben! fast det är alldeles för tidigt! Fy på mig.!
www.svartvitastjarnor.blogspot.com
Jag trotsade mitt förbud och sydde till bebben! fast det är alldeles för tidigt! Fy på mig.!
www.svartvitastjarnor.blogspot.com
Tack gadget!
Vill också gå på barnmässa! men för nog nöja mig med en tur till ullared i maj!
Hejsan!
Har varit ute på isen och fiskat hala dagen...bland det bästa jag vet...jag gör allting som jag brukar med sonen...så det inte blir så stor skillnad. Sen idag har jag beställt tillbehör tills han bruder traktor...som han ska få när vi ska handla något till bäbisen...han samlar nämligen på ett visst märke och en viss skala..han blir 5 och spar alla sina pengar till grejor till sin "bondgård"
Känns som om det måste bli rättvist nu...sen har jag förklarat när bäbisen kommer vi har köpt en bok som vi läser i varje vecka med bilder på hur stor lilla syster och lillebror är...vi ska även se till att han får ett eget kort från ultraljudet som han kan visa för andra att han ska bli storebror.
Annars gör vi allt precis som vanligt!
Nu är det inte många timmar kvar till rulet!
Såg att de har nästan 2000 i rabatt på vagnen vi villl ha är det dumt att slå slag på saken...kommer ju vara i vecka 25/26 innan den kommer!
Vad skulle ni göra?
/www.babyproffsen.se/erbjudanden/visa/43är annonsen! Men först har vi ett rul att klara av imorgon!
Får nog åka och klämma en sista gång...men det känns idiotiskt att inte köpa...men vad har man den i 4,5 månad!
Okey kampis...betalar man hela vagnen vi beställning?
Vilka var det som skulle på rul imorgon!
Tack tjejer!
1 timme och 45 minuter kvar...inte sovit många minuter i natt...är riktigt nervös! fler som är nervösa inför rul!