Augustibebis 2012
My goood! Vi har köpt vagn...nu står den och väntar på hämtning till 1 maj...kändes helt sjukt!
Grannen var in med tre blå bodysar i strl 50 så snabbt hon visste att allt var bra på rulet...det händer jag ska bli mamma igen!
My goood! Vi har köpt vagn...nu står den och väntar på hämtning till 1 maj...kändes helt sjukt!
Grannen var in med tre blå bodysar i strl 50 så snabbt hon visste att allt var bra på rulet...det händer jag ska bli mamma igen!
Inte köpt något...sydde en overall i flick tyg...nu tänkte jag lägga ut den till salu...jag kommer ju inte få någon tjej!
Annars har vi beställt vagnen men inget mer...kanske ska börja skriva en lista...vill ha allt klart i vecka 30...då jag inte kunde göra något efter det!
ush helenaa vilken helg...
Jag har så sjukt svårt att sova just nu vänder och vrider mig, sen slutar det alltid med att jag rullar på rygg, vaknar med panik för att man inte ska sova på rygg
tack, hatar att inte kunna sova på nätterna!
Min barnmorska avrådde från det...menvart osäker om det gäller bara senare i graviditeten
Överraskde mannen i går..med morgon mys...tur att han låg ner annars hade han ramlat ur sängen!
Jag ammade sonen tills han han var exakt 1 år...hade jätte mycket mjölk. men innan jag fick det att fungera fick jag jobba på det. Fick ligga kvar på bb en vecka. och mådde väldigt dåligt så mjölken ran inte till ordentligt förrens jag kom hem. men sen så kunde jag ha jobbat som mölkko. Tyckte det var otroligt skönt att ha maten med sig överrallt älskade att amma!
20+0 är hälften!
Lijon...grattis...bor också i närheten av borlänge...men har aldrig varit dit
. men kannske nästa år
Ush vad hemskt...strongenugh! Håller mina tummar och tår fär att det ska gå bra!
men inte en till också! Vad är detta...är evigt tacksam att allting har gått bra förmig hittils...och hoppas att det löser för er också!