Augustibebis 2012
Hejsan!
allt var bra på rulet...vi väntar en snoppi! Sonen och mannen är övelycklig...själv hade jag hemskt gärna velat haft en tjej!
Hejsan!
allt var bra på rulet...vi väntar en snoppi! Sonen och mannen är övelycklig...själv hade jag hemskt gärna velat haft en tjej!
önskar jag var sugen på nått!
Själv så har vi falun eller falun att välja på...känns som det blir falun;) ! har ju endå 4 mil dit...känns som det är tillräckligt långt!
Fick också glassdrinkar...men det var det enda jag fick äta på 72 timmars förlossning,,,men han ju med några...!
Jag hoppas inte att behöva gå över tiden tre veckor denna gång!
Låg en vecka på bb...hade ingen bra förlossning...mycket komplikationer...fick be om att få komma hem!
Lijon: Jag hoppas man får eget rum, och att pappan få stanna...annrs tänker jag åka hem också...tänker vägra dela rum...direkt efter förlossningen...med någons annans barn som skriker hela natten!
Det var nog jobbigt förra gången!
Min moderkaka har flyttat sig ett kvartsvarv i magen så jag känner inte så mycket längre...så tråkigt....men vet hur det känns sen, man kannske ska njuta lite av att kunna andas och inte få invärtes blåmärken!
Noll lust, men snart så...vill ju inte kräkas på han! Får också sammandragningar men det går över efter en stund!
Har mycket sammandragningar, en del känns ganska onda...ringt mvc men inget svar någon som varit med om samma sak?
Nej inte stressad...men var sängliggande från vecka 28 med sonen...pga sammandragningar!
tycker det är tidigt dock vecka 19
Gjorde det nu, tydligen inget att oroasig för...så lär väll vänja mig..bar 21 veckor och 2 dagar kvar!