Inlägg från: O Hanna O |Visa alla inlägg
  • O Hanna O

Augustibebis 2012

Vi var helt säkra på en samuel...nu lutar det åt en Elias...nu är det ju en bra bit kvar men Elias känns bättre och bättre..min mian gillar äóch så betydelsen av det vilket känns viktigt!

Min man heter också Lennart!

Nu sitter jag och planerar hur vi ska göra om sovrummet! Vill göra det snart då jag inte tror att jag är specielt rörlig om några veckor!

• O Hanna O

japp det känns som tiden står still....veccka 21 20+3 blev ju bakflyttad...skulle gått in i vecka 23 idag.

min son är grymt hostig, inte sovit många timmar i natt! så idag blir det nog en slappdag!  vill börja renovera sovrummet  men det lär väll hinnas med...men börjar bli lite orolig att tiden kannske inte räcker till. då sammandragningarn börjar redan göra ont. Foglossningen gör sig påmind men det ska bli så mysigt att börja göra ordning för bebbens ankomst!

• O Hanna O

Bara man har skyddat sin sgi och varit anmäld som arbetslös ska det inte vara några problem!

Jag jobbade 75% stämplade upp till 100% Får full fp och om jag blir sjukskriven det som jag hade haft rätt till om jag jobbade och stämplade!  

• O Hanna O

Minstörstalycka... blev också flyttad lång period...14 dar nästan. vet hur det känns. jag vet när jag hade ägglosning då jag fick tabletter för att få igång min mens igen..

vem vet kanske är mini ara mini...men du har ju ett nytt ul att se framemot

• O Hanna O

jag hadde ett blodtryck på 92/61 förra gången på mvc! så jag har också yrsel som mest med sonen hade jag 110/73. Nu ska jag till mvc igen för att kolla alla värden och lyssna på bebben...på lördag är det inget foster längre utan ett barn...vilket betyder att man egentligen inte väntar barn förrens i vecka 21;)

• O Hanna O

Och om det downstairs...syddes mycket...gjorde ont som fn ett bra tag...men sexet är bättre nu än innan...kan ju ha att göra med att jag bytt partner också... känseln är som vanligt men det känns tajtare...i början gick det dock åt   massa olja!

• O Hanna O

Vår lilla knoppi blir nog en Elias (Elias är Ett hebreiskt namn, ursprungligen Elijah som betyder "min gud är Jahve". ) Betydelsen av namnet är viktigt, men även vad man har för minnen av det..Elias finns inte i min släkt men min man gillar betydelsen och jag tycker det är jätte fint!

Min son heter Karl. viket betyder fri man, i min släkt finns det 3 Karl som gått bort, om jag hade varit en Kille hade namnet karl varit självklart på mig! min son är dessutom en karl...för nog har han sin vilja att bestämma!

• O Hanna O

Jag har i början av agusti!!! men räknar med 14 dars övertid...så i mitten på agusti är det nog lite små kyligt fleeceoverall ska då min ha...samt några stickade koftor! annars får vi se vad det blir måste ju ta igenom alla kartonger med pyttekläder sen sonen!

Stod och höll i massa tummen kläder på halva priset men köpte inget...vågar inte riktigt än!  

Svar på tråden Augustibebis 2012