Augustibebis 2012
Jag har rul 5/3 då kommer jag vara i vecka 19+0
Jag har rul 5/3 då kommer jag vara i vecka 19+0
Ska var nersövd...min förlossning var hemsk...så fort jag plussade fick jag panikångest...ska få gå i samtal, hoppas det hjälper...annars vet jag inte vad jag gör! ut kommer den komma men jag vet inte hur.
Hej 17 fulla veckor...alltså vecka 18...14 dagar kvar till rul! knoppi snurrar runt och gör kullerbyttor...eller sjunger huvudaxlar knä och tå! ligger tvärs över magen så det spänner ordentligt i ligamneten!
Att ligga skönt och sova är ett minne blott hur jag än ligger gör det ont!
ingen som håller till i dalarna...?
Har klämt i mig min första onyttighete sen november en semla...och kaffe...mår ästan inte illa förut när jag sett sötsaker har jag mått så illa...känns underbart!
13 dagar till rul!
Jag gifte mig i somras, var sommaren finnaste dag...ettt fint minne för livet...
jag och mannen har känt varandra i 10 år varit ihop 1 1/2 skulle tro att pyret(knoppi) kommer ut på vår två års dag den 4 augusti!
vi var förlovade i 9 veckor!
jag har också sammandragningar....ganska onda...men hade det med sonen också och han kom i vecka 42+5!
Men hade hoppats att det skulle dröja längre
Jag slår vad på att prinssesan ska heta ingrid...bara för att om det bor en tjej i min mage har det varit bestämt sen innan jag fick sonen att det ska vara en ingrid...jag kommer aldrig döpa den till ingrid om prinssesan kommer heta det...lär ju bli explosion på det namnet!
tack lillakotten får hoppas på det...kristina hette min so-lärare få då!
God morgon tjejer!