Augustibebis 2012
jag ser ut att vara i 5.e månaden...inget passar längre!
jag ser ut att vara i 5.e månaden...inget passar längre!
Vecka 10 1/4 gjord...konstigt...att tiden kan gå så snabbt fast man mår illa!
Sex- vad är det! klarar knappt av att pussa Mannen...och mannen är helt galen...han säger att jag skickar ut sexiga gravidmammahormoner...stackarn!
nej ska försöka laga mat och överraska mannen när han kommer hem!
hur går det för er andra!
japp Jag har också hyperemesis, mår piss dygnet runt...orkar inget alls...är i vecka 11 hoppas få tillbaka mitt liv snart!
Hoppas att det ska bli bra inom det närmsta veckorna! känner mig som en värdelös mamma...och fru!
Japp har fått utskrivna tabletter! hade inte överleft utan dem! är nog illa endå...kan varända tv program på tven nu...men sover minst två timmar mitt på dan! och måste ligga helt still efter mat...vatten kan jag inte dricka alls...dricker mineralvatten med tesked...fungerar så där!
ÅH Hjälp!!!
man ska då aldrig bli förvånad!!!
ska masa mig till sängen...imorgon börjar vardagen och jag ska ta och börja de där kurserna som tänkt...på tisdag börjar dagis! och sedan är snart februri här med rul att se fram emot...jag har ju inte fått möjligheten att se pyret än!
Pizza samma här är en av de få saker som fungerar! grönsaker huvvaligen möjligtvis riktigt sura äpplen!
Och salta popcorn...mums!
Min pappa hade så!
läkarna sa kristaller i örat efter en vecka låg han på iva med en propp i balanscentrum i lillhjärnan...vill inte skrämmas, men det kan vara bra att kolla upp!
Dalarna;)
Sommar83...bor i gustafs! hur fick du tid så lätt...nog för jag känner mig jätte gravid, men har mått jättilla och orkeslös så att få se något verkligt där inne skulle kännas fantastiskt och mer motiverat!
Trodde jag inbillade min jag känner också något när jag ligger ned...ungefär som när man håller en fjäril eller fluga mellan händerna!
ibörjan njuter man av rörelserna, men kommer ihåg känslan när sonen sparkade mot revbenen eller urinblåsan! ush!
Trevligt att du gillade min beskrivning Urge!
Jag kollar också vagn men det känns som om det känns avlägset! vi har problemt att vi har så litet bagage...jag har en v40 minimalt att få in den genom luckan väll inne är det stort! och mannen en 850 inte kombi!
vi funderar ev på att byta bil samtidigt är det betalda och kostar inget, det är ju väldigt bra ekonomiskt!