Augustibebis 2012
Hade kvällsmys igår..magen blir väldigt hårt efter men går över etfer några minuter...inte så jätte skönt.
men nog är det mysigt att lusten till närhet börjar komma tillbaka!
Hade kvällsmys igår..magen blir väldigt hårt efter men går över etfer några minuter...inte så jätte skönt.
men nog är det mysigt att lusten till närhet börjar komma tillbaka!
Godisbit...låter precis som min förra graviditet...är ju beräknad i slutet av juli men räknar med minst mitten på agusti! Gick över 3 veckor och 2 dar!
Kille blir det en Samuel
Tjej blir det en ingrid!
Jag kände också i vecka 12, nu kan tilloch med sambon känna riktiga rörelser...varje kväll så har knoppi ett gympa pass...då brukar sambon hälsa lite och prata med magen! Sen har jag märkt att det rör sig mer om vi lyssnar på musik!
Jag har 8 dagar kvar till Rul, i dalarna får man alltid tid så sent....kommer vara i vecka 20!
Så den 5 mars klockan 10 ska vi få se knoppi och kannske vad som döljer sig där inne!
Hej! En vecka kvar tills bebben kommer bli ofentlig...nu vet ju bara närmsta familjen om den...ska bli skönt...om en vecka har vi förhoppningsvis sett en perfekt liten knoppi och vet vad det blir!
Är det någon mer än jag som ska ta reda på vad det är?
jag bor i dalarna här får man veta...de tar reda på det om man vill...mannen vill inte veta....men sagt att jag får bestämma...jag vill så gärna ha en tjej...om man för säga så...min son är verkligen killkillig...det är traktorer fyrhjullingar från morgon till kväll...skulle få vara mysigt med lite tjejigt...
men jag blir naturligt vis lika glad om det är en till kille! Mannen vill ju väldigt gärna ha en kille som är "hans" även om han älskar min son också!
Själrt är det viktigaste att det är bra med bebben...
Inte varit hungrig sen jag + ade...men tvingar i mig mat...men ser det som min dagliga kamp! just nu...men jag hoppas att det vänder snart! Det värsta är att man inte är sugen på något!
Min livmorder känns ganska högt upp för vecka 19...känner sprattel precis vid naveln!
Jag vill ha måndag Rul och halva tiden avklarad!