Inlägg från: O Hanna O |Visa alla inlägg
  • O Hanna O

Augustibebis 2012

appropå drömmar: När jag var höggravid med sonen...skulle fugelsang precis upp i rymden första gången...på något sätt hamnade även jag där med mage och värkar...och fugeLsang himself var barnmorska! det va nog den konstigaste drömmen jag har haft!

• O Hanna O

Jag är i himmelriket det ny tabletterna lergagan comp är en dröm...inte en kräka på tolvtimmar, jag är pigg sovit helanatten och fått i mig frukost...

Våfflor nej tack stark thaimat är det som jag är sugen på!

• O Hanna O

Hej!

Mästerkattens stövlar jag tar leragigan! fick dem i torsdags mår fortfarnade lite illa...men mycket bätttre har inte toa som närmsta vän längre...sen blev jag lite piggare! en vecka till inskrivning idag! men bor i dalarna så här får man inte göra något Vul...med sonen bode jag i göteborg och då fick man det...va så mysigt att se en liten parvel där inne.

men det känns ju som en evighet till RUL borde väll bli i feb-mars eller!

• O Hanna O

kräk, ush blä!

Vad tänkte jag på...hade helt förträngt detta!

Känns som jag inte haft något liv de sista tre veckorna...mår så infernaliskt illa och inget hjälper.

vet ju att det är värt det men just nu är det tungt!

inskrivning imorgon! antar att inget kommer hända eftersom jag bor i dalarna och här har de inte uppfunnit vul än!

bara vänta till i slutet av februari!

hoppas ni andra mår bra och era pyren växer!

• O Hanna O

jag vill också se ett hjärta på vul...

men i dalarna får man inte det, livet är bra orättvist!

mars känns som evighet men först då får vi se knoppi, eller knoppisarna! jo BM sa att risken,chansen är relatift stor att det är två! då hcg halten var extremt hög, + att magen är stor och mittillamånde inte är normalt!

Svar på tråden Augustibebis 2012