• jguz

Augustibebis 2012

Det finns så många aug -12 trådar att jag inte hittar alla som jag skrev i som anonym...

Tror inte att jag har bokmärkt den här ännu ... :)

Kram kram
    / Fd. Jannonym :)

• jguz

Sitter med mobilen så jag kan inte kopiera länkar... Eller kanske om jag går in utan att använda fl's egen app...

Brb ;)

• jguz

Här är en tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-220/m62239104.html

Och en till:
    www.familjeliv.se/Forum-11-220/m62485508.html

Och den jag skriver i nu:
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m62228655.html

Bf lista nr 1:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m63163283.html

Bf lista nr 2:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m62587254.html

Bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-220/m62673391.html

Sen finns ju syskon i augusti tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-220/m62479711.html

Det är de jag lyckats hitta tillbaka till efter att jag inte längre är anonym :)
    Det är några att hålla reda på, vill va med i alla för att inte missa nått roligt.
    Har för mig att Saajmon har en augusti tråd oxå :) men den har jag inte hittat ännu... :)

• jguz

Om jag får säga vad jag tycker ;)
    Så tycker jag att vi får prata barnvagnar, sängar, kläder, babyskydd, bärsjalar etc. I den här tråden.
    Jag har varit gravid förr och i de ankomstgrupperna har man alltid diskuterat detta. Är det nått som inte intresserar någon så får väl den/dem scrolla förbi de inläggen och strunta i att svara.
    Jag för min del är inte intresserad av bärsjalar, men jag tänker inte lägga mig i när ni börjar prata om det :) eller kanske jag ändrar mitt tycke när jag märker hur bra bärsjalar är :)

Jag tycker vi kör på... Det är redan många trådar som det är...

Puss och kram!

• jguz

AR:
    Jag var där igår med min mamma :)
    Köpte lite garn till mönster jag vill mamma ska sticka.
    Och så köpte vi mönster och garn till små virkade Converse :) nått mer än så köpte inte jag men min mamma shoppade loss :)

• jguz

Det stämmer att man inte får bada om vattnet har gått. Infektionsrisk.

Vattnet gick båda Mona graviditeter så jag har aldrig fått bada men jag har fått stå i duschen :) jobbigt att jag är så blyg bara för bm kom om och skulle lyssna på hjärtat stup i kvarten. Hehe... Längre in i förlossningen hade jag så ont att jag slutade vara pryd...

• jguz

Sist jag födde barn var 8 år sedan. Så visst kan mycket ha hänt sedan dess. Det är säkert ändrat...

• jguz

Haha.. Såg det... Jag tycker det ser kul ut. Även om jag själv ALDRIG skulle gå in där som gravid... Skulle inte gå in där öht faktiskt... Höhö...

• jguz

Saajmon:
    Bor du i karlskrona?
    Där bor min pappa och småsyskon.
    Och alla mina kusiner... Kanske du känner nån av dem?

Svar på tråden Augustibebis 2012