Augustibebis 2012
Det finns så många aug -12 trådar att jag inte hittar alla som jag skrev i som anonym...
Tror inte att jag har bokmärkt den här ännu ... :)
Kram kram
/ Fd. Jannonym :)
Det finns så många aug -12 trådar att jag inte hittar alla som jag skrev i som anonym...
Tror inte att jag har bokmärkt den här ännu ... :)
Kram kram
/ Fd. Jannonym :)
Sitter med mobilen så jag kan inte kopiera länkar... Eller kanske om jag går in utan att använda fl's egen app...
Brb ;)
Här är en tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-220/m62239104.html
Och en till:
www.familjeliv.se/Forum-11-220/m62485508.html
Och den jag skriver i nu:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m62228655.html
Bf lista nr 1:
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m63163283.html
Bf lista nr 2:
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m62587254.html
Bild tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-220/m62673391.html
Sen finns ju syskon i augusti tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-220/m62479711.html
Det är de jag lyckats hitta tillbaka till efter att jag inte längre är anonym :)
Det är några att hålla reda på, vill va med i alla för att inte missa nått roligt.
Har för mig att Saajmon har en augusti tråd oxå :) men den har jag inte hittat ännu... :)
Vassego!! :)
Om jag får säga vad jag tycker ;)
Så tycker jag att vi får prata barnvagnar, sängar, kläder, babyskydd, bärsjalar etc. I den här tråden.
Jag har varit gravid förr och i de ankomstgrupperna har man alltid diskuterat detta. Är det nått som inte intresserar någon så får väl den/dem scrolla förbi de inläggen och strunta i att svara.
Jag för min del är inte intresserad av bärsjalar, men jag tänker inte lägga mig i när ni börjar prata om det :) eller kanske jag ändrar mitt tycke när jag märker hur bra bärsjalar är :)
Jag tycker vi kör på... Det är redan många trådar som det är...
Puss och kram!
AR:
Jag var där igår med min mamma :)
Köpte lite garn till mönster jag vill mamma ska sticka.
Och så köpte vi mönster och garn till små virkade Converse :) nått mer än så köpte inte jag men min mamma shoppade loss :)
Det stämmer att man inte får bada om vattnet har gått. Infektionsrisk.
Vattnet gick båda Mona graviditeter så jag har aldrig fått bada men jag har fått stå i duschen :) jobbigt att jag är så blyg bara för bm kom om och skulle lyssna på hjärtat stup i kvarten. Hehe... Längre in i förlossningen hade jag så ont att jag slutade vara pryd...
Sist jag födde barn var 8 år sedan. Så visst kan mycket ha hänt sedan dess. Det är säkert ändrat...
Haha.. Såg det... Jag tycker det ser kul ut. Även om jag själv ALDRIG skulle gå in där som gravid... Skulle inte gå in där öht faktiskt... Höhö...
Saajmon:
Bor du i karlskrona?
Där bor min pappa och småsyskon.
Och alla mina kusiner... Kanske du känner nån av dem?