Augustibebis 2012
Dumma fl... Hade skrivit värsta långa.... Orkar inte dra det på mobilen en gång till.
Dumma fl... Hade skrivit värsta långa.... Orkar inte dra det på mobilen en gång till.
Jag vågar inte pilla där inne men jag e nyfis.... Kanske man skulle prova ändå...
Här e en till som somnade lätt ikväll men efter kissning inte kan somna om... Känner mig helt klarvaken.... Suck
Novaunique:
Grattis!!!! I vilken vecka kom han?
Usch Kampis va läskigt!
Jag var med om något liknande men med glatt slut.... Men jag trodde på allvar att min sista dag var kommen, jag har ALDRIG VARIT SÅ RÄDD!!!.
Den som vill läsa om min skräcknatt, kan göra det här:
guzelicious.se/
Nähä.. Den länken funkade inte....
Klistrar in istället
Helvetes natt….
6 januari,2012 klockan 21:57 | Skrivet av: Jen
Jag e ensam hemma…. Hela min familj är ju i Turkiet.
Jag e inte speciellt mörkrädd….
I natt vid 4-tiden så gick jag upp för att kissa. Sen låg jag vaken en stund och helt plötsligt så hörde jag nått… Nått som kom mot sovrummet. Jag hade ryggen mot dörren så jag kunde inte se vad det var som kom….
Jag var skit rädd och tänkte att nu har någon brutit sig in i huset och det bästa är att spela som att jag sover. Mitt hjärta slog så hårt så jag trodde det skulle explodera och jag ljuger inte om jag säger att jag ALDRIG har varit så rädd i hela mitt liv.
Att andas normalt (för att inte avslöja att jag var vaken) var näst intill omöjligt… Jag började ju nästan att hyperventilera…. Men kämpade att inte låta för mycket. Jag tänkte att sover jag så kan de sno vad de vill här hemma och sen dra, men ser de att jag ser dem så kanske de känner att de måste döda mig… Ja, jag var nästan säker att nu är det kört, det är så här jag kommer att dö!!!
Funderade på om jag skulle kunna vara snabb nog att få upp fönstret i sovrummet och hoppa ut eller om de skulle hinna få tag i mig innan jag hoppar… Jag hade mobilen under madrassen, men att ta tag i den och ringa 112 skulle ju vara min dödsdom, den börjar ju lysa och det är mörkt i rummet.
Så fort jag rörde mig lite så blir det tyst i rummet en stund, för att sedan börja höras igen när jag legat stilla ett tag. Nån rotade i garderoben….!!!!!
Vid 8-tiden fick jag sms av Okan och jag tänkte att nu vänder jag mig lite om, hade legat blickstilla i skräck i fyra timmar och det började kännas som att om nån letade efter pengar så borde de gå vidare och släppa garderoben efter fyra timmar. Så jag la mig lite på rygg och kikade bort mot garderoben, och jag såg inget….!!! Så jag vågade sätta mig upp lite och jag såg fortfarande inget…. Så då smög jag mig upp och det fanns inget hemma….
Bestämde mig för att kolla i garderoben vad det kan ha varit som lät… Och börjar tömma den och i hörnet Länstidningen ner sitter denna lilla rymling….
(sonens hamster Gosan)
Tycker så synd om er alla som har ont, halsbränna och falska förvärkar
Här mår jag toppen (vecka 35+2)
Lite ont i fogarna bara men inget som inte går att hantera...
Jag kommer säkert gå över tiden bara för att jag mår så satans bra
jag vill inte gå över tiden jöööö!!!
Puss på er tjejer!!!
Eightythree: hoppas att du har rätt
det här är mitt fjärde barn och jag läser överallt att vi som har fler ska ha massa jobbiga förvärkar etc. Men icke sa nicke..... Jag känner nada...
Yepp stegräknartävling är ett måste!!
I början när vi ammar får vi ju inte banta... Så långpromenader är ju bästa alternativet!
Åhhh nu längtar jag efter bebis ännu mer, så vi kan starta!! Hehe...!
Min son hade en skalpelelektrod (eller hur det stavas).
Skruvas den fast i bebisens huvud? Det hade jag inte en aning om.. Vet bara att den åkte av flera gånger.