• jguz

Augustibebis 2012

Gratis Noli, Jloow och Karo77!!!

Jag vill OXÅ PLOPPA BEBIS NUUUU, sååådeeeesåååå!!!!

*slänger sig på golvet och sparkar med armar och ben*

• jguz

Oj... Jag ligger ff i sängen!!!
    Jg sover som en kratta (precis som de skedat av oss här inne).

Gick och kissade vid 4:00 sist och tänkte att nu får jag väl snart gå upp.

Men jag somnade tydligen om!!! Och vaknade nu, suuuuper förvånad övar hur mycket klockan är... 7 timmar har jag sovit i sträck utan att vakna för kisspaus!! Wow!!!

Barnen och mannen är vakna sen länge och tydligen är kompisar här oxå
    Nu är det kisspanik och magen kurrar och gör ont. Måste nog gå upp och äta nått...

• jguz

Grattis till alla som har fått sina små bebisar senaste dagarna!!!!

Igår trodde jag att det var på gång på allvar...

Det började på kvällen i förrgår, hade ont i magen som att jag hade gjort 423 situps, träningsvärk...
    Så i går fortsatte värken... vi åkte till IKEA och jag fick sitta vid varje ställe där det fanns en bänk.

Åkte hem och satte mig i soffan och då började värkarna... 1 minut långa med 2-4 minuter mellan.... och så höll det på HEEELA DAGEN och kvällen...

Ringde in till förlossningen vid 14-tiden, hon ville att jag skulle avvakta

Fick feber och mådde illa... kände inte bebis röra sig nått...

Ringde in till förlossningen vid 18-tiden, hon ville att jag skulle avvakta....

Tog två alvedon och la mig... och bebis rörde sig inte nått under två timmar... senare på kvällen så tappade jag upp ett bad i jaccuzzin (som jag ALDRIG använder annars) och gud va skönt det var... det onda försvann och bebis började kicka loss så det blev vågor i vattnet

Sov gott hela natten (men har fortfarande samma träningsvärk i magen som igår... men inte några sammandragningar eller värkar...)

Så det var falskt alarm... men guuud va trött jag var igår kväll efter en dag med värkar... dumma kropp som luras så i onödan :(

37+3 idag (fjärde barnet)

Idag ringer folk hem som galningar... jag ORKAR inte prata i telefon... så jag har skitit i att svara... är jag elak?
    Mamma har ringt kanske  4 ggr redan...  Rynkar på näsan

Så här såg mina värkar ut hela dagen igår från klockan 12-22 tiden

Nu får bebis komma!!!!!
  • jguz

Grattis NiniMe!!!
    Äntligen!!

Hur började det, berätta så fort du orkar

• jguz
    Makkinje skrev 2012-08-04 11:53:09 följande:
    Nu kom det ännu mer när jag var på toa, vågar man hoppas att det kan vara på G snart?
    Säkert nått på gång!!
    Håller tummarna för dig i alla fall :)
  • jguz

Gadget: kollade min sons huvudomfång när han föddes och det var på 35 cm.

Jag krystade från 14-tiden till 17:20 då de tog fram sugklockan och han föddes 17:46.

Svar på tråden Augustibebis 2012