Sommaren12 skrev 2012-06-18 10:08:06 följande:
Haha! Babyproffsen-cirkusen fortsätter! Nu är chefen på väg HEM till oss! Undrar vad det ska lösa? Spänningen är olidlig!! :D
Men herreguud, hoppas den här soppan får ett slut snart Sommaren!! Skulle förstå dig fullständigt om du slår honom i huvudet med en stekpanna eller liknande :P Håller iaf tummarna för att det ÄNTLIGEN löser sig!
I helgen har jag äntligen haft tid att gå på bio, jag och två kompisar såg Snow white and the huntsmen! Den var bra, men jag trodde den skulle vara mer "engagerande". Men det var kul att se en annan Snövit-saga än Disneys :P
Sen igår tog vi med oss svågern o hans tjej till nyköping på spontan roadtrip, handlade massa godis o njöt av att se nåt annat än Stockholm :) o så avslutade vi dagen med pizza :D
Igår gick jag även in i vecka 31 (30+0), så nu känns det ju som att det är SNAAAAART bebis är här! Längtar så himla mycket efter vår lilla groda <3
Ang förlossning så har jag oxå tänkt att jag ska läsa på, men ändå försöka "ta det som det kommer" - vill gärna klara mig utan epidural om jag kan, men som förstföderska vet jag ju inte riktigt hur smärtpåverkad jag kommer att bli så jag får se helt enkelt. Men jag tycker om att läsa på så jag känner att jag "vet" vad det är som händer. Drar förlossningen ut på tiden tänker jag absolut gå med på att de tar hinnorna, men annars tänker jag försöka avvakta. Sen avnavling tänker jag be om, men jag vet inte hur det funkar iom att jag äter blodförtunnande. Ska ju på spec mvc i vecka 36,så efter det kommer jag nog känna att jag har mer koll. Bara att hoppas att sonen inte är som sin mor (jag kom nämligen i vecka 35).