• 7eHimlen

Augustibebis 2012

Angelica1991 hoppas allt gått bra för dig i natt!!! Att lilla pyret stannat kvar i magen för att växa till sig lite mer! Åh jag håller tummarna allt jag kan! om inte anat för att - OM hon nu kommer ut för tidigt -att allt går bra iaf! Som någon skrev här ovan så är ju sjukvården för prematura grymt bra nu för tiden!

-

I övrigt fick min fru sig en ordentlig snyting igår när hon la huvudet mot magen! ;) mysigt!!!  Haha kaxig unga helt klart! :D    

• 7eHimlen

Jag kan inte sluta oroa mig för Angelica1991, hoppas allt har gått bra med både bebis o mamma!

• 7eHimlen

Nu är det ju mitt första barn, men jag känner mig väldigt lugn när jag tänker på förlossningen! Är jag lite knäpp kanske? Vet ju inte alls hur det kommer att kännas när jag väl är där, men just nu tänker jag bara att jag ska "ta det som det kommer" och försöka så gott det går utan nåt mer än lustgas o varma bad. Epidural om jag känner att det behövs. Men jag är inte rädd alls och inte orolig överhuvudtaget för smärtan, även om jag förstår att det kommer göra djävulskt ont! :P Fler som känenr som jag?
    Svipp, är det du som hade en underbar förlossning och längtar efter att få göra det igen? Hur gick det till när du födde då, efetrsom det låter så fantastiskt? :P Är så nyfiken!

• 7eHimlen

Grattis Angelica!! Jag har tänkt så mkt på dig o undrat, gud vad skönt att allt gick bra!!

• 7eHimlen

Rocktherebel - Beklagar verkligen! Men jag tror nog att han kommer finnas där iaf, för att kolla till dig o liten. Min mamma gick bort för 8 år sen, och min farmor för 5, men jag tror de båda tittar till mig med jämna mellanrum. Speciellt när något viktigt händer! Jag förstår att det är en väldigt klen tröst såhär mitt i sorgen, hoppas du har massa annan familj runt om dig som kan stötta massor! Kram till dig!

Vecka 26 nu (25+1), känns ofattbart att det snart kommer en bebis!! Alltså, man fattar ju att det är på g, men ändå inte, eller hur känner nI? Det är svårt att greppa att det är en liten i mig som snart kommer ut som en färdig liten människa! Blev på något sätt liksom "påmind" om det nu när Angelica födde så tidigt! :P    

• 7eHimlen
    lillakotten skrev 2012-05-14 10:37:14 följande:

7:e himlen: jag väntar mitt andra barn och jag förstår ju att jag är gravid. Jag menar någon rör sig i min mage. Men jag kan inte förstå att vi ska få en ny bebis! Det är helt galet! Jag köper saker till lillebror men fattar inte vad som komma skall. Läskigt! :D
    Ja precis så är det! Vi har till o med redan bäddat spjälsängen, men det är ändå på nåt sätt ofattbart! :P
  • 7eHimlen
    Angelica1991 skrev 2012-05-14 22:31:20 följande:
    Tack alla åter igen :) idag har jag väldigt underbara nyheter att komma med ,min älsklings dotter har idag 9:00 blivit av med sin resperator :)

Åh grattis, gud vad hon måste vara stark! Vad skönt att allt verkar gå åt rätt håll! :D
  • 7eHimlen

Igår vägde jag mig för första gången på flera månader! +5 kg sen nyår (plussade 18 dec, men då vägde jag mig inte och har inte riktigt koll på vad jag vägde precis då :P) känns skönt att det inte är mer än så då spec mvc rekommenderade mig att "bara" gå upp 8-12 kg totalt. Och jag har iofs ätot mer frukt o grönt men ungefär lika mycket snacks som innan grav, så jag är NÖJD! :D hoppas nu bara man slipper lägga på sig så mycket vikt i vatten nu under sommaren o sista delen av grav! :D

• 7eHimlen

Är det nån som vet vart man hittar stora amningsbehåar sen då, jag har ju liksom 85/90 D/DD nu, så jag lär väl få F-kupa när mjölken rinner till *s*

• 7eHimlen
    Hejåhå skrev 2012-05-15 10:01:31 följande:
    Change har upp till storlek J eller större, Twilfit har också stora storlekar.

Tack så mycket! :D
Svar på tråden Augustibebis 2012