Augustibebis 2012
GAAAAAAAAAH!!! Nu är jag ARG!!!!
Jag och min fru var o kollade på en lägenhet igår, den var verkligen heeeeeeelt perfekt. Jag frågade mäklaren om han redan haft nån visning på den, men han sa nej. Det skulle däremot vara en till visning som ikväll, men då ringer han, runt 15 till min fru, och säger att säljaren har fått ett bud som han har accepterat och väljer att gå vidare med det. Trots att vi säger att "jaha, men vi är villiga att lägga mer". Mäklaren säger att "jo, men säljaren känner sig moraliskt skyldig att sälja till just detta sällskap". Så vi fick inte ens chansen att lägga nåt högre bud! *morr*
Till saken hör att de här lägenheterna nästan aldrig är till salu, utan det är mest större lägenheter i det området, så nu kan vi ju få vänta hur länge som helst till nästa gång!
Usch han förstörde liksom hela min fredag, nu är jag på pissdåligt humör! Bäddade sängen, vek tvätt och plockade in saker i skåp av ren ilska och nu har jag inte så trevliga sammandragningar! :/
Nu ska jag "bara" plockan in och ut ur diskmaskinen, fixa te och bre mackor, sen blir det slappartid i soffan med en bra bok! Har egentid ikväll då frugan är hos en kompis och inte kommer hem förrän sent. Jag borde njuta men är bara arg just nu. Morr.
Sorry, var bara tvungen att avreagera mig!! :/