Augustibebis 2012
Mammsen - Ja det känns verkligen så, som att alla protesterar på en gång och tittar på mig som att jag är helt galen! :P Men de får väl tycka det då, jag tänker iaf behålla samma inställning tills ungen är ute! Så det så! Känner mig som en trotsig 3-åring! :P
Jag har läst på lite om ställningar o så, och beslutat mig för att försöka vara så aktiv och upprätttstående så länge som möjligt, o sen föda på knä halvstående lutad mot sängens huvudände. Men sen vet man ju inte som sagt, jag tycker kanske att det är bekvämare att ligga ner eller nåt annat. SÅ jag ska försöka ta det som det kommer. Men rädd för smärtan är jag inte ett dugg iaf. Klart det kommer göra ont, som faaan, men jaha, det finns ju bedövning att få om jag vill! Jag känner minst 3 personer som fött med bara lustgas, och jag har ju i vanliga flal helt sjukt hög smärttröskel, så det kommer att gå BRA! *vet*
Och jag håller så himla mycket med dig om den där jul-känslan!! Åh det ska bli så spännande att få vara med om att föda barn!! Fatta att idag är det MAX 61 dgaar kvar tills han är hos oss!! Jag är ju helt övertygad om att han kommer tidigare än BF!