Fyran2012 skrev 2012-08-26 15:50:59 följande:
Åhh vad spännande Himelen!
Jag går här & känner efter & hoppas på att bebis vill komma ut snart!
Shoppingrundor varvat med vila & nyss försökte jag locka ut henne med att slipa & spackla hallväggarna samt måla taket

Veckans projekt blir ommålning i hallen!
Ja det är verkligen spännande, hoppas din bebis oxå bestämmer sig för att komma ut snart! :) Duktig du är som orkar sysselsätta dig så mkt, här har det varit alldeles för varmt, jag har nästan smält bort de senaste veckorna.
Sommaren12 skrev 2012-08-26 17:12:05 följande:
Trossan å 7eH: mitt vatten gick verkligen PLASK!! Störtade ut över en liter säkert. Och naturligtvis låg jag i sängen. Men ännu mer tur var att mannen tvingat mig att bädda med plastad frotté från ikea så sängen klarade sig. Största smällen tog mina stackars Juicy Couture byxor. Mannen hade bara slängt ner dom blöta i tvättkorgen å nu en vecka senare å vi har tvättat dom så är de helt mögelprickiga. Fräscht... Blir å slänga. Känns inte så lyxigt längre med fostervatten å mögel...
Haha, usch vad jobbigt det lät! O synd på byxorna!
trossan skrev 2012-08-26 19:09:30 följande:
Challelotten, trist med väntan, hängde ni på fl hela dagen då el åkte hem emellan? Hur lång tid tog det sen?
Sommaren- trist med byxorna!! Men i årigt är jag så avis på dig och 7e himlen o alla andra som vattnet går på- point of no return liksom! :)
7eh- hur går det??
Jag vill också föda barn!!!!
Jag har bara förvärkar, det känns inte som att det blir vare sig starkare eller tätare, men jag håller förtfarande tummarna för att det kommer igång under natten! :D förstår att du oxå vill ha din lill* hos dig, men SNART är du ju oxå där :D
charish skrev 2012-08-26 19:15:03 följande:
Jag har BF idag. Men inte tror jag bebis har nån plan att komma i det närmaste.
Har dock haft ont i intervaller under dagen, främst i nedre delen av magen men även i ryggen. Hoppas det kommer igång snart, är så trött hela tiden.
Hoppas du oå kommer igång snart! :D
linomino skrev 2012-08-26 22:02:40 följande:
Hej allihop! Hade bf 31/8 o va övertygad om att jag skulle va bland de sista att få se min lilla kille...men han valde att kika ut i lördags morse efter mer än 30 timmars pina. Lilla Melvin är såklart det finaste jag nånsin sett :) grattis till er som fått era små medan jag varit borta ixh heja heja allihop som fortfarande väntar!
Grattis till lillkillen!! :D
Solrosen86 skrev 2012-08-26 22:27:31 följande:
7eHimlen - Ååå lycka till! Spännande.
Tack så mycket! :D Hoppas din bebis oxå bestämmer sig för att komma ut snart!