• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Suck. Hade verkligen skrivit massor. Så ledsen idag. Det här var droppen. Nu grinar jag. Orkar inte skriva om...

• Ellenbmt

Åt sushi nyss. Så gott att jag ville gråta!! Så gott! Soya med wasabi, ingefära, å herregud! :)

• Ellenbmt

Livsmedelsverket och 1177 säger Max 50g om dagen. Lakrits.

Jag gillar de där dragster påsarna, sura och salta.... Gott!

Någon mer än jag som efter sju på kvällen sväller upp, blir gasig, rapig, ont i magen och känner mig allmänt illa... ?

• Ellenbmt

Grinat som en tok till en cd med Emil i lönneberga nyss! Dottern undrar väl vem som tagit hennes mamma och bytt ut mot en tårdrypande knäppgök..,

• Ellenbmt

Jag är kock och orkade precis fram till de sista 60 dagarna!! Har man tungt jobb söker man , annars är en månad vanligast, men man får räkna med att det är tungt!

• Ellenbmt

Här hemma är det renoveringskrig :) galet mkt skräp och byggdamm över allt! Vi gör om hallen från golv till tak va 15 kvm.

Vi har nyss fått i oss köttbullar från mamascan och potatis. Söndagsmiddag va?! Vi som är kockar båda två! :)

Saajmoon- känner samma ang dep. Blev precis av med medicinering och allt innan pluset. Men nu är det tunga dagar, man är mkt ensam och mkt mörker och så bor vi lite knöligt nu när vi renoverar. Grinar endel kan jag lova... Hoppas på att må bättre med finare hy och hår, det är viktigt för mig...

Kram på er alla!

• Ellenbmt

Albasmamma- chefen blir nog glad för din skull! Lycka till!

• Ellenbmt

Gadget- Word ;) utan jobb är skönt just nu!

• Ellenbmt

Vi hade barnrum ganska färdigt, men hon sov hos oss i sin spjälsäng tills hon slutade natt amma. (3 mån bara tyvärr).

Denna gången blir det vagga bredvid oss, sedan delat barnrum ett tag.

Vi ogillar leksaker i de andra rummen. Men det ser ju alla olika på.

Idag blir det storstädning... Kul.

Kram på er :)

• Ellenbmt

Fru foxy! Fruktansvärt. Känner en pojke som är sex år nu men som varit lite udda i sin stil sedan han började ha egna åsikter, han gillar hårspännen, tighta jeans, långt hår och lite annorlunda musik och leker mkt med tex fiffi blondterfröna. Han blir ständigt mobbad och tillochmed röda kläder är fel?! Jag blir galen på sånt! Min tös är grabbig i klädstilen, men flickig i sättet, känner ofta att andra mammor tittar snett på mina inköp av tröjor och jeans, men hon vill inte ha rosa och kjol tycker hon inte om.

Svar på tråden Augustibebis 2012