• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Naimis! Jag är ju 12+4 idag? Har bf 4/8?? Eller har jag missat nåt? :)

• Ellenbmt

Jo men det blir nog rätt ändå :) morgonhjärnan....

• Ellenbmt

Babycenter tror jag den heter? Går efter att min sista mens första dag var 29 el30 okt... Men det blir egentligen fel med för den mensen var bara i tre dagar ist för 6-7...

• Ellenbmt

Känner mig så ensam idag och i gen har tid att fika, jag vill ha tårta :) toksugen.
    Sambon jobbar till elva ikväll och alla jag känner är på väg någonstans eller jobbar... Så tråkigt!

• Ellenbmt

Marmite- min mamma kallar mig för Elliot, jag heter Ellen :)

Dottern heter Cornelia, det hade jag bestämt sedan jag själv var pytteliten!! Sambon fick snällt lägga ner sina förslag.
    Jag gillar melvin, elvin, Alvin, ervin, som pojkar men sambon vääääägrar. Flicknamn står det helt still?! Bim tycker vi båda är fint, men kanske inte så passande med Cornelia?

• Ellenbmt

Bullmamma- ja det var nog till mig du menar?! :) men jo vi har med tänkt så...

Vill hur som hellst gärna ha lite udda namn, lite i allafall.

• Ellenbmt

Har inte testat klämma ut något, men minns sedan sist att det som var mjölk innan bebisen kom ut var ju mera vatten än mjölk?

• Ellenbmt

Bullmamma-bra reflekterat!

Alla har så fina magar i bildtråden! Jag måste få ta en bild på magen snart, men min sambo som vanligtvis är den varmaste jag vet, verkar helt ointresserad av mig just nu, så jag känner mig needy om jag ber honom ta en bild...

Idag åkte jag pulka och grillade korv med en dotter som bara grinade!! Hur fasen ska man kunna vara en bra aktiv förälder om ungen vägrar?! Hon vill bara vara inne... Jämt...

Mina finnar verkar avta, men håret är förjä

Svar på tråden Augustibebis 2012