• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Maria- okej! :) ja vi är med supernöjda, och dottern får plats helt okej fortfarande då hon är så liten, men det blir väl att åka och kika på hur syskonvarianten skulle funka för oss...

• Ellenbmt

Jag tränade bra förra graviditeten och i perioder efter det. Nu har illamåendet och tröttheten gjort att jag bara tar mig ut på promenader på fm. Och efter dem är jag helslut!! Anfådd och halsbränna... Hoppas på gravidpilates (vår kommun försöker hitta lokal?) sedan så vill jag få ork till crosstrainern och lätta styrkepass på gymmet, men det känns avlägset.....:(

• Ellenbmt

Mrstm- angående rul här så blev det för min del efter vecka 20 nångång, i mitten på mars. Och något vul erbjuds man inte, och det går bara att snika till sig om jag åker in akut för något påhittat?! Törs inte va så ful tror jag?!

• Ellenbmt

Godisbit- jag hittade assköna mammabyxor, jeans-liknande stretch, på HMs hemsida, där fanns mer än i butik och det kom hem på två dagar! Sitter perfekt. Jag använder i vanliga fall typ slimleg tight modell på ex hm och Gina. Så dessa mamma brallor är alltså i mina ögon snygga tighta med tighta ben.

Mamalicious eller vad de heter har grymma jeans lite mer kvalité än hm men kostar 600-800 kr...

• Ellenbmt

Säljs det märkesvagnar på Ullared? Gekås?

• Ellenbmt

April- en bra sak med sömnen när man fått sin bebis är att hormonerna man är fullproppad av som nybliven mamma, gör att man är jättenöjd med bara fem vakpass/matpass el liknande :) får man en hel natts sömn så då jäklar Käns det som man inte behöver sova på en vecka ;)

• Ellenbmt

Åh skulle ju såklart vara en glad mun ;)

• Ellenbmt

April- jag avundas er förstagångsmammor så mkt för jag är så rädd att mista den där tiden man hade med bebisen. Jag minns att jag satt många nätter och ammade och var så salig över att bara vi var vakna i hela stan (kändes ju så!) det var en sån magi! Nu är jag orolig att man stressar förbi det för att hinna vara mamma på samma bra sätt till min bästa finaste unge i världen!! Blir helt gråtmild av att tänka på att hon kanske blir avis på bebisen.... Oj blev mkt nu! Sorry :)

• Ellenbmt

Välkommen mamilla! Tror vi snart är 200 här ;) alla lika värdefulla, fullproppade av nytt fint liv!

Svar på tråden Augustibebis 2012