• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Tycker mig ibland känna som svepande rörelser i livmodern. Gaser säger de som "vet" men man vet väl bäst själv vad man tror sig känna? V 12. eller 11+ nånting...

En orolig fråga!!
    Idag hjälpte jag brorsdottern upp på en d-ponny, alltså ca 145 cm hög, och tjejen är 8 år vet inte men normalvikt på en sån tjej... Gjorde ONT! Vet i efterhand att det var ju tokdummt gjort att hjälpa så, men tänkte inte just då?! Vad tror ni? Kolla upp eller glömma?

• Ellenbmt

Mäster- jag googlade och det verkade lugnt. Tack för svaret!!

I morgon ska vi till äventyrsbad, vill inte visa mig blekfet i bikini som stramar åt.... Ångest.

Nu ska jag sova :) tänk att man kan va så trött?! Natt natt brudar!

• Ellenbmt

Nej! Naimisen, så tokjäklajobbigt ! Krya krya!

Kim- njut istället. Tänk så fint att du får kika snart! Är säkert precis som de ska!

Som vanligt är jag helt slut nu på tidiga kvällen. Så jag och dotra mi går till kojs nu! Natti natt

• Ellenbmt

Jag har inte fått någon kommentar om andedräkten, men jag känner själv att jag inte är som vanligt i munnen, smakar lite "sjuk"..?

Mina tuttar är bomber... I vanliga fall mellan b och liten c. Nu e, galet, vårtgårdarna är svullna stora som tefat ;) och fula!!!

Sist jag var gravid med dottern, då åt jag fisk och sallad och citroner, jag var vacker, fin i hyn och håret och mådde prima!
    Nu är jag ful, fet i hyn och håret, blek och blemmig på kroppen, hårig runt naveln?! Äter bara onyttig mat!!?

• Ellenbmt

Angående bh så gick jag till Triumph och bad om hjälp. Hon gav mig en bygel bh i elastiskt tyg som inte är fodrad, och så tog vi i lite i strl så det finns växplats... Super skönt med en sån bh, stöd runt om och sköna axelband, asbra när det är sådär ömt.

• Ellenbmt

Bullen- det är ju görsnyggt att ha pyttiga bröst! Jag gillar mina små bättre än dessa bazookas, men när mjölken rann till sist så fotograferade jag mig mkt naken ;) jäklar va de var stora och fasta och nästan hårda :) silikon style!
    Sen ger dem sig av och som foxy sa, lämnar de en svacka ovanför efter sig....

• Ellenbmt

Binni- finner inga bra ord.. Kram helt enkelt...

Kampis- bra tips! Finns mer att få, om man går med i alltforforaldrar.se sådär man med ett paket. Googla gratisbox gravid ;)

Idag skrev jag in mig. Fick inte ett endaste tecken från någon bebis. Här får man inget se/höra/veta förän i v 24!!! Fy fan!! Ska jag gå runt utan å ens få höra hjärtjud i 10 veckor till och mer?!

• Ellenbmt

Suss- inte ensam!! Jag har gått från s till m på bara någon månad. Lår, överarmar, hals, MAGE.... Mamma påpekar för ofta att jag ser pluffsig ut, skitskoj?! :(

Hoppas bara det blir lätt att bli av med skiten sen! Tycks hamna på 20+ när det är augusti

• Ellenbmt

Martina- jag är med en stinkande gasboll!!

• Ellenbmt

Oj vi köpte candyn ny för 7500? Eller du menar kanske syskonvagnen? Vi har en peach sittvagn och funderar på att göra om den till syskonvagn? Någon med erfarenhet? Dottern blir tre i sommar men hon är liten, väger 11 kg och är typ 86 i strl...

Svar på tråden Augustibebis 2012