Augustibebis 2012
BF lista1/8 - Helenaa, 26 år, Piteå (3e barnet)
1/8 - Nyköpings bo, 4 barnet, 2 jordbarn och 1 ängel
Tack töser
Jag har skrivit in mig i bf-listan nu ![]()
Jag undrar bara om det är fler som har fått ont i ligamenten redan? När jag reser mig upp stramar det, nyser eller hostar så stramar de, när jag böjer mig framåt och ska sträcka på mig igen så kommer det igen..
laddade ner graviditets kalendern från libero till mobilen, det skulle jag inte gjort, 7 av 10 mår illa.och mår man illa så är det mindre risk för mf. känns ju jävligt bra jag som inte känner något!!!
god morgon, satt just o tänkte att jag fått äcklig smak i munnen på mornarna, så kom jag på det smakar ju lite metal, det kan man väll få...
nä nu ska ska jag göra frukost åt mig o barnen, (gubben sover som vanligt,alltid jag som får gå upp)
grattis alex02: om du fick - för tio dagar sen så skulle jag tippa på V4-5. när hade du BIM? jag fick också så starka sträck för en vecka sen (och idag)
Anna sv: jag är också svullen, år ha stora tröjor på mig, jag jobbar på ett älder boende där jobbar kläderna är som pyjamasar, så går o dölja här :)
ett + är ett + säger dom. kan man bara få om man är gravid, så vi får tro på det. tills vi ser våra små :)
jaha sitter på jobbet, har nu fått en brun flytning mörk brun, ursäkta mig men hade en drope i trosan o " körde upp" fingrett som blev aldeles brund.. så käns rätt kört för mig, har även tyckt att jag haft samandragninger om man nu kan ha det i v5