• oxle bo

Augustibebis 2012

hej tjejer, jag har inte ont, o inga mängder flytningar  typ inge i trosan men har ju gått på toa o torkat hela tiden. men kom inge nu när jag var. jag har ju legat o sovit så det kan ju komma nu, ska gå o hämta barnen snart.
     med min son som ko i v20. så blödde jag varje dag färskt blod, ibland var det som o öppna en kran,såg ut som ett slakteri hemma ibland..

• oxle bo
    Stövelkatten skrev 2011-11-29 15:52:41 följande:
    Kikade på din sida och förstår att du oroar dig kanske extra mycket. (jag menar, alla blir väl oroliga om man blöder) Jag hoppas allt går bra för er! {#emotions_dlg.flower}
    jo det känns lite så första gången föutom att det kom störtfloder på en gång o gjorde inte ont,
  • oxle bo

Hej tjejer sitter på jobbet, nu vill jag hem o sova,slutar kvart över sju. Sen är der 30 min promenad till bussen, sen kissat hunden innan man får dyka i säng. Brukar inte äta när jag kommer hem men är sjukt sugen på äggröra, så får det nog bli. Har inga flygningar. Jag håller tummarna. Ska ringa kvinnohälsan orådfråga. Skulle ju höra av mig öm jag börja blöda.. villgöra vul nu. Men är bär i v5+ 0 tror jag så man kommer inträde så mycket.. får hålla ut till den 12.

• oxle bo
    sommar83 skrev 2011-11-30 10:42:23 följande:
    Hoppas det gått bra att jobba inatt. Tyckte mina två nätter i helgen var ganska tunga. Dels väldigt trött, men oxå illamående vid fysisk ansträngning.
    Håller tummarna för att dom bruna flytningarna bara är normala och hör till den kategorin helt ofarliga. {#emotions_dlg.flower}
    det går bra o jobba, ledig 2 nätter nu sen kör jag hela helgen. jobbar på ett demenc boende, vi har det ganska lugnt..
    jag fick springa till bussen,då raportn belv lite utdragen, när jag går på toa här hemma sen då har jag bruna flytninger när jag torka mig, kom inget nu o har inte kopmmit i trosan..
  • oxle bo

åt äggröra i morse ,mmm
    jag är sjukt sugen på de nu, vill ha, men familjen sover så vågar inte stöka i köket :(
    inga mer flyttningar, har mått lite illa. man vet inte om det är för gravid, kan göra det ibland när jag jobbat natt..

• oxle bo

just, ringde kvinnohälsan o råd fråga..
    skulle ju höra av mig om jag blöde sa dom, men efter som det var så lite o jag inte gått så långt så är det inte säkert man ser något, får stå ut till de 12..

är det ett MF så blöder man mycket sa hon, jo tack jag vet. men det kan ju börja såhär, fick inge svar..

• oxle bo
    O Hanna O skrev 2011-12-01 06:13:27 följande:
    får jag vara med!´?

+ idag, har inte fattat det än! bf 1 agusti!
    hej o välkommen :) grattis!!
    har mått illa på morgonen :) men det gick o bota med lite saft, snart är det frukost här.
    barnen vill alltid ha välling  när dom vaknar,så frukosten bruka vi vänta med 2 tim
  • oxle bo

tack för era omtanke, jag vet att det inte är kört förens det rinner blod.
    det är ju inte så mycket som kommer, o de kommer bra p natt förmidagen, nu har jag åter inget..
    men vill inte tänka att jag är "gravid" kommer bryta ihop när jag gör vul om det inte finns  någet,,
    får försöka fördriva dagarna.. ska till dagis kl 4 för o julpyssla med barnen..

Svar på tråden Augustibebis 2012