• oxle bo

Augustibebis 2012

måste boka om min inskrivning igen, har på torsdag men jobbar då. är ledig på onsdag, förstår inte hur jag tänkte.. v13 nu

blir till o vara hemma o vabba idag, min lilla kille är sjuk, feber o så har han spytt 2 gånger nu, bara saliv typ, men de e väll för att magen är tom, måste vara magsjuka :/

jag har aldrig vabbat, vet inte hur man gör :P

• oxle bo
    LillaMy85 skrev 2012-01-16 13:28:38 följande:
    baraen: Jag är under 35 (är 26, fyller 27 i sommar) och jag sa att jag ville göra KUB eftersom jag var orolig och det var inga problem. Barnmorskan skrev en remiss och jag ska på ultraljudet nästa fredag. 
    jaha trodde man måste vara över 35, jag vill också göra. samma för mig 26 nu o 27 i maj..

vilken vecka gör man de i?
  • oxle bo

jag har inskrivning på onsdag är v 13+0 då
    ska prata med BM då..

men jag vet inte.. vill man ta bort det om något är fel...

• oxle bo
    BinniBoo skrev 2012-01-17 08:29:16 följande:
    Idag blir det läkarbesök.. började blöda i helgen och är rejält orolig över missfall. Vore ju förjävligt om det är det nu när vi fått ett mirakel då det nästintill är omöjligt för mig att bli gravid på naturlig väg. Så håll tummarna för mig idag. Är ju ändå i v. 11+3 så är det missfall är det ju som att snubbla på mållinjen :(
    håller tummarna för dig..

grattis alla som gått förbi 12+0 :)
    själv går jag in i v14 i morgon o inskrivning då..bättre sent än aldrig..

gör alla gynundersökning på inskrivning? jag ska ha barnen med mig :/
    får muta alicia med godis, o ska försöka så anton sover, 13.30 ska jag ditt
  • oxle bo

okej, med tidigare barn har jag gjort vul i samband med inskrivning, på grund av att jag förlora mitt första barn,
    men nu blir det inge Ul dom har inga såna maskiner på min mödravård..

fin vagn iCandy peach men ingen jag vill ha som syskonvagn..
    jag drömde om att jag köpte en rosa emmaljunga,,hmm anton o vad det nu är..nä inte rosa :)

• oxle bo

funderar på o skriva att jag är gravid på presentationen. någon som gjort det än??

• oxle bo
    Albasmamma skrev 2012-01-17 10:13:51 följande:
    nyköpingsbo: vi har haft en Babytravel syskonjogger och jag har varit jättenöjd med den. Lättkörd både sommar som vinter och stort utrymme som man kan lasta mycket i. Den kan jag varmt rekommendera!
    är det babyproffsens egen?
    vi hade en urban men vill inte lägga så mycket pengar den här gången
  • oxle bo
    TheMaraja skrev 2012-01-17 20:43:13 följande:
    Nyköpingsbo: jag hade tänkt den som syskonvagn men ångrat mig. Men till ett barn har den varit fantastisk. Nu är jag inne på en Bugaboo Donkey.
    den sistnemde är fin men för dyr för mig..
    hur gammal kommer din lilla o vara när bebisen kommer?

mina tankar går fram o tillbaka.. anton blir 2 precis så kanske fungerar med en phil and thed..
    urs vad jobbigt.. tittar på vagnar varje kväll. men blir inte klokare
  • oxle bo

jobbigt det där med vagn ;)
    jag tänker att jag inte vill ha för dyr inte över 10000 i alla fal. vet inte var gränsen går.. måste börja spara...
    anton är för 10 juni, o beben i magen är beräknad 24 juli(än så länge) så han är fylda 2 då.. å en phil and teds tilltalar mig mer o mer, men vet inte..
    -är ju att det inte finns någon korg typ,när den lille sitter där bak sen...

vet ni vad jag gjorde, jag kissa. fan skulle ju kissa i rör, ska ju på inskrivning :/
    får låta bli o äta o drick o försöka om en stund, tror ni det räknas då.??

v 14 idag 13+0

Svar på tråden Augustibebis 2012