• oxle bo

Augustibebis 2012

hopphopp: det finns oendligt med kärlek, alicia var 18 månader när anton kom, o det har funkat jätte bra.
    det är nu när hon är i 3års trots o han tar efter så två i trotsåldern som tester tålamodet ;)

beställde billiga tester igår, o det är fortfarande starkt..
    Naimisen: dom tyckte ju att der var förtidigt o komma nu, så får vänta i 11 dagar (långa dagar)
  • oxle bo
    NiniMe skrev 2011-12-02 08:27:47 följande:
    Nu när man kollar symptom så kommer det upp att man kan bli lättare förstoppad men jag är tvärtom, går på toa fler gånger om dagen nu än innan... 
    så har jag haft med alla mina graviditeter, nära till toa tack, inte blev det bättre av hjärntablätter som man också ska bli hårt av, jovisst ;)

mår faktiskt lite illa, och måste kissa på nätterna, o är jätte trött, sitter o somnar i soffan när jag o gubben tittar film, sen när man ska borsta tänder o dyligt så piggnar jag till :/ slutar med att jag tvingar mig o sova vid midnatt
  • oxle bo

Sweetbrid: känns som du gått så långt. När har du BF? Sitter på jobbet nu. Har sparkat alla i säng ;) nu ska jag gör te. Så kommer min kära kolega över..

• oxle bo

Mästetkattenistövlar: precis det jag tänkte :) Inge kul med halsbränna tjejer. Känns dom jag har lite samandragningar igen. Det kan fan inte vara normalt. Nu blir jag orolig.. inga flytningar i alla fal..

• oxle bo

citron ska man dricka det der vi dom gammla på jobbat :)
    tack mästerkttenistövlar, det känns så mycke bättre när någon mer vet vad jag pratar om.. det gör ju inte ont bara känns..

vad får man inte äta på julbordet??? ska på 2 nästa vecka, har helt glömt

• oxle bo

God morgon, sömn tutor;)själv väntar jag på bussen som går om 15 min.. ska bli skönt o komma hem o sova.är hungrigare nu. Måste ta med något och äta i natt.. inga mer sammandragningar Välkommna nya..

• oxle bo
    Amelie skrev 2011-12-05 18:29:41 följande:
    Har berättat för några vänner, några som visste att vi försökte bli gravida igen och några vi hade hemma på middag i lördags. Men vi har inte berättat för våra familjer ännu, tror dock inte vi kan hålla oss till jul eller efter inskrivningen hos MVC den 4/1.

Är gravid med vårt tredje barn, har en dotter som är född 2008 och en son som är född 2010. Vi bor i Göteborg, finns det några fler som väntar syskon och bor i Göteborg?
    vad kul jag har också en dotter för 08 och en son 10 :)  (en ängla son 07) 
    om pyret lever på måndag då jag gör VUl så berättar jag för familjen innan jul någon gång..
  • oxle bo

Ilamående.se. har tagit tabletter mot åksjuka nu. Vi ska ju på krysning idag, ska bli så kul. Dottern på3år har längtat.. vad är det man inte får äta förutom gravad lax. På julbordet.

• oxle bo

oj oj oj vad ni skriver :)
    har varit på en kryssning super mysigt med familjen.

så klart fick jag lite brunt igår igen, men borta igen,,så jobbigt!!!
    såg att det var någon som fick det som "lämna oss" vad det MF (hoppas inte)???

ser att ni pratar förlossningar,, 2 vaginala o en akut snitt blev det för mig.
    sonen kom i v20 (R.I.P.) vaginal
    dottern vaginal 5 dagar över tiden, blev dock sugklocka..
    sonen 2,5 vecka över tiden akut snitt då pulsen försvan helt i värkarna, hade ryggbedövning så dom kunde fylla på den så jag fick vara vaken..

längtar tills på måndag då det är VUL rädd för vad som ska finnas el inte finnas..

Svar på tråden Augustibebis 2012