Augustibebis 2012
Sex ja... Har bara haft det två gånger sen plusset men vi har haft mycket att stå i på sistone och nu har vi hälsat på släkten i en vecka. Har iaf gjort mig fin idag å tänkte överraska honom! ;)
ähh man har nog mycket tankar innan bebis är född ... Bebis är väldigt välkommen iallafall 
idag så börjar jag jobba dag, el dag kväll, helg.
börjar kl 14 idag. nu kommer det inte gå hålla hemligt på jobbet längre, men går in i v12 på onsdag,
så kanske ok o berätta. har ju jobbat natt sen maj(efter min mammaledighet) o nu går jag till baka till mitt vanliga jobb. måste äta sen gå till bussen.
Ser att ni pratar vagn, gubben vill ha en uj syskon, det hade vi sist, då vet vi vad vi får. Men jag har snöat in mig på en Emma ljunga, öm den går in i dören hemma, 5cm bredare tror jag. Det gick ju sådär o hålla grav hemligt på jobb. När kommer nästa?har du en bulle i ugnen? Osv+ en jobba kompis som berätta för alla andra men men v12 idag. Jobba .7-16 igår somna kl 20. Sitter på bussen nu. Slutar 13 men hemma vid 15 surt.
puh, blev lite nojig förut.
gav barnen saft o kaka så jag kunde smita undan o lyssna på bebisen, då jag gick in i v12 i dag :)
hörde inget först, (förut hörde jag på direkten) men efter 2 min så hitta jag,, så fint. o lugnande den gömde sig, funderar på om jag har moderkakan i framväg..
nu står tacogratängen i ugnen, så hungrig..
Fick tid för VUL idag då jag varit lite orolig & ville se så allt stod rätt till.
Trodde efter uträkning att jag hade gått ca 8+1 men när han kollade tittade han bara på mig & sa att han såg ingen normal graviditet, antingen tidigt missfall eller utomkveds.... Vilken chock, visste inte om jag skulle slänga mig ur stolen & springa därifrån!
Vilken hemsk känsla..
Vi diskuterade ett tag efteråt & jag berättade att jag inte riktigt visste hur min menscykel ser ut då jag gått på p-piller i ca 10 år, han såg ändå någonting i livmodern så han försökte lugna mig med att säga att jag kanske inte gått så långt som jag trodde.
Det han såg & visade mig såg ut som en liten svart böna & i den så var där en liten prick som han sa kunde va
hinn- & gulesäck. Så nu hoppas jag verkligen att det är såhär att jag bara inte är tillräckligt långt gången & då får jag väl gå med i "Septembergruppen 2012" istället!
Kram till er alla & lycka till
nämde de här om dan men
är det någon mer än jag som.. livmodern blir stenhårt när jag får orgasm???
känner den så tydligt då.
kanske ni känt så med tidigare barn?
är det farligt??
så har jag fått svamp kliar till en förbanelse. men ingen flytning tyckte jag..
var tvungen o "köra upp" fingret o känna efter i kesso som alla tatar om fy fan vad vidrigt,, mår illa av mig själv.
var till apoteket idag så här ska den bekämpas!!!