• oxle bo

Augustibebis 2012

två gånger idag har jag fått jätte ont i magen, trot först att det är MF på g, men sen blir jag akut bajsnödig, ursäkta diare. kan man ha ont så långt ner. hmm

• oxle bo
    Kampis skrev 2011-12-23 06:47:45 följande:
    Jag funderar på att ringa och skriva in mig idag. Sist gjorde jag det i v 11, hon tyckte det var rätt sent då så nu borde hon väl bli mer nöjd  (6+4 idag).
    jag har inte inskrivning förens v13, tycker jag e sent. men men.. måste boka om också för att jag jobbar..
  • oxle bo
    Poison82 skrev 2011-12-25 08:11:49 följande:
    Godmorgon alla. I julklapp fick jag en liten blödning och idag vakna jag av en gosse som spyr ner mig. God jul ;)
    håller tummarna för att de är en liten ofarlig. jag fick en spya på mig på öppe sittar kvällen, inta magsjuka, utav att han har feber min lille kille,stakarn..
    lillakotten skrev 2011-12-25 08:33:53 följande:
    Vaknade tidigt i morse av migrän. Sedan när jag var uppe och tog en tablett så högg det liksom i magen. Jag har mycket starkare växtvärk än vad jag hade när jag väntade dottern. Inte hela tiden utan mest på kvällarna. Är det någon annan som har ont så här tidigt? Börjar ju bli lite orolig..
    kan de inte vara ligmenten jag känner av dom när jag rör mig ibland kan de göra jätte ont.

jag sa inget igår på julafton, är v10 o har en stor mage för den veckan,undra hur många som undra ;) ingen fråga.. behöver inte skylla på något när det gäller alcohol dricker inte öl ,snaps el stark glögg. blää
  • oxle bo

9+2 v10 nu..   lysna precis på hjärtat som lät så fint. halvägs från naveln o blygbenet hörde jag utan problem.
    blir livmodern större när man fått fler barn o tätt,??

• oxle bo
    Poison82 skrev 2011-12-25 16:15:13 följande:
    Då var det dags för mig att säga hejdå.
    Jag var på akuten idag efter blödningen och allt dom kunde se var rester från en graviditet. Ska dit igen om 10 dagar och se om kroppen skött det själv eller om det blir skrapning. Är så himla ledsen
    nej det får inte hända.. ta hand om dig. kram
  • oxle bo

god morgon, jissses vilken blåst i natt.. hörde en smäll igår, i de ligger en stor gren bredvid huset. våga inte gå ut då,hoppas den inte haft sönder några pannor el så.

när är det MF risken sjunker v12 11+0  el v13  12+0 ??
    jag går in i v11 i morgon..

• oxle bo

v 11 nu,
    blev en dag på busiz med barnen 3år o 1,5år. en hel del spring med andra ord ;)
    o aj vad det känns i fogarna..tänkte man kunde slippa den här gången.
    men  NEJ blir nog o gå hem från jobbet ännu tidigare den här gången..

• oxle bo
    Maajsi skrev 2011-12-28 11:02:52 följande:
    Jo precis. Ja alltså, för det första var han inget mf, utan en helt vanlig bebis i miniatyr. gränsen för missfall är ju i v. 22 nu. Jo, vi fick åka hem och smälta in allt och sen komma tillbaka dagen efter och bli igångsatt. Det var oerhört jobbigt, speciellt när man såg och hörde andra bebisar som var fullt friska och levande och mammor som väntande på sina levande bebisar.  Det bästa var iaf att han fortfarande var lite varm när han kom ut. Man fick som ingen chock på en gång. Trots att det var jobbigt så var det en vacker stund. Han såg ut som en sovande ängel.
    jag lider med dig,, vet hur hemskdet är,
    visligen så kom min son "bara" i v20 men han levde tills jag krysta ut han kändes så fel..
    så låg man granne med friska bebisar..det var nästan värst ligga o lyssna på dom dygnet runt.
    i 4 dygn, tills jag tjata mig hem..
    låg med antibiotika dropp o grejer, dom ville ge mig blod men nej tack ( ville bara dö då)
    dom borde ha en avdelning för oss där man slipper höra bebisar..

men den här gången så ska allt gå bra i sommar så är dom hos oss..

rakt på sak: har ni sex?? hade bara haft det en gång sen vi + men nu myste vi två kvällar i rad, supermysigt,
    kände mig nykär  
    men nu känner jag mig svullen där nere, hehe... inte van o ligga i 
  • oxle bo

nej fy fan.. läste precis på FB att en tjej förlora sitt barn en vecka innan BF, dog i magen i natt..
    o hon var inne för några dagar sen o sa att något känns fel.. fan för sjukvården..
    ingen jag känner personligen

någon mer än jag som har problem med tandborstningen? får kvälningar blä. det vänder sig i magen..
    är lite förkyld med släm, så fort jag känner de så vänder det sig.. med inte spyt än.

• oxle bo
    lillakotten skrev 2011-12-29 09:56:57 följande:
    Nyköpingsbo: fy så hemskt! En kompis till mig har haft 2 kollegor inom loppet av ett år som förlorat sina barn i vecka 40 respektive 38... Så hemskt! Man blir ju nojjig!
    min kusin har också gjort det, en vecka över tiden tillomed.. det änder ju lixom inte...
Svar på tråden Augustibebis 2012